۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۸۹۱۲۷

حمایت رژیم آل خلیفه از عملیات «سپر شمال» رژیم صهیونیستی

یک روزنامه صهیونیستی از حمایت بحرین از عملیات ارتش رژیم صهیوینستی موسوم به «سپر شمال» پرده برداشت که علیه تونل هایی ادعایی حزب الله در مرز لبنان با سرزمین های اشغالی صورت گرفته است.
سپر شمال

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا به نقل از وب سایت خبری اللؤلؤة، روزنامه صهیونیستی «تایمز» از حمایت بحرین از عملیات «سپر شمال» از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان پرده برداشت.

بنابراین گزارش، پیام خالد بن احمد آل خلیفه مبنی بر اینکه مسؤولیت دفع تهدیدهای حزب الله بر عهده همسایگان لبنان است، ثابت کرد که بحرین در کنار آمریکا و رژیم صهیونیستی، عملیات سپر شمال را پیش می برد.

وب سایت خبری اللؤلؤة در ادامه گزارش داد: اتحادیه اروپا، کانادا، آلمان و اتریش از جمله کشورهایی هستند که از عملیات سپر شمال ارتش رژیم صهیونیستی حمایت خود را اعلام کرده لاند.

گفتنی است که وزیر خارجه رژیم آل خلیفه با تروریست خواندن حزب الله لبنان در توییتی نوشت: آیا اقدام حزب الله در حفر تونل در مرز لبنان، تهدید آشکار ثبات لبنان نیست؟
 
خالدبن احمد آل خلیفه افزود: چه کسی مسؤولیت این اقدام را برعهده می گیرد آن هنگام که کشور همسایه اقدام به برطرف کردن این تهدید می کند؟
 
توییت های وزیر خارجه بحرین مبنی بر حق رژیم صهیونیستی برای دفاع از خود باعث جنجال و تمسخر گسترده وی در فضای مجازی شده است.
 
رژیم صهیونیستی از هفته گذشته مدعی شد که حزب الله تونل هایی را از مناطق مرزی لبنان به داخل مناطق اشغالی حفر می کند و ارتش این رژیم در عملیاتی این تونل ها را کشف و منهدم کرده است.

ارسال نظرات