۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۹۷۷۹۳
حجت الاسلام امینی:

شیعیان پاکستان آماده جانفشانی در راه ولی فقیه هستند

شیعیان پاکستان آماده جانفشانی در راه ولی فقیه هستند
عضو شورای مشاوره وحدت مسلمین پاکستان با محکومیت جنایات تکفیری‌ها تصریح کرد که شیعیان پاکستان منتظر اذن جهاد از سوی رهبری هستند تا داعش را نابود کنند.

حجت الاسلام دکتر عیسی امینی عضو شورای مشاوره وحدت مسلمین پاکستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سفر بن سلمان به پاکستان گفت: پاکستان يک کشور اسلامي است و بانيان اين کشور شيعه بوده‌اند و کساني که دستشان به خون شيعه رنگين است حق سفر به پاکستان را ندارند۔ ما سفر او را در اين سرزمين محکوم مي کنيم.

وي افزود: بن سلمان نه تنها قاتل شيعه بلکه قاتل انسانيت و بشريت است، او گرگی است در لباس انسان. اکثر مردم پاکستان از او متنفراند و از سفر او ناراحتند. حتی علیه سفر او در شهرھای مختلف تظاهرات به راه انداخته‌اند.

عضو شورای مشاوره وحدت مسلمین پاکستان بيان داشت: عربستان سعودي در سراسر جهان آدم کشي به راه انداخته است، و سياست هاي استکبار و دشمنان اسلام را دنبال مي کند. عربستان هيچ زماني به کسی رحم نکرده بلکه هميشه دنبال منافع شخصی خود و اربابانش بوده است.

وی با اشاره به نسل کشی مردم یمن و نابودی زیر ساخت‌های این کشور مسلمان گفت: آل سعود در حالی خود را مسلمان می‌داند که مردم بیگناه یمن را قتل عام کرده و خانه‌هایشان را نابود می‌کند. مردم یمن غذایی برای خوردن ندارند اما حکام عربی با شکم سیر می‌خوابند. در این وضعیت هر کسی که به بن سلمان خوشامدگویی کند، در جنایات او شریک است.

حجت الاسلام امینی انفجارهای اخیر زاهدان را که به کشته و زخمی شدن ده ها نیروی ھای مرزبانان سپاه پاسداران انجامید محکوم و تصریح کرد: دیگر هیچ شکی وجود ندارد که دولت پاکستان مانند دولت قبل از آل‌سعودی اطاعت می کند که عربستان نیز نوکر اسرائیل و آمریکا است. هدف آنها هم هرج و مرج و ناامنی در منطقه است.

وی با اشاره به وضعیت فعلی شیعیان در پاکستان گفت: اساسی ترین مشکل شیعیان پاکستان عدم وحدت آنها از یک سو و اتحاد دشمنان تشیع از سوی دیگر است. در چنین وضعیتی همه ما باید زیر پرچم ولایت فقیه متحد باشیم تا هیچ قدرتی نتواند به ما آسیب برساند.

حجت الاسلام امینی خاطرنشان کرد: زمانی که استکبار جهانی در سوریه و عراق به اهداف خود نرسید، بی‌شک کشوری مانند پاکستان که جریان قوی اسلامی در آن وجود دارد را هدف قرار می‌دهد. و سفر بن سلمان به پاکستان نیز برای حصول یکی از این اھداف  است.

این عالم پاکستانی با تاکید براینکه جریان همسو با آل سعود در پاکستان ناامنی های اخیر را رقم زده است، گفت: البته ما هیچ ترسی از این وهابیون نداریم، ما از کربلا درس گرفته ایم و هیچ واهمه ای از ایستادن در برابر تکفیری ها نداریم. لشگر زینبیون در سوریه هم مجاهدت های خود را به رخ دشمنان کشانده است.

وی تاکید کرد: شیعیان پاکستان مطیع ولی فقیه هستند، اگر اذن جهاد از سوی ولی فقیه در پاکستان صادر شود یقینا داعشی‌ها را نابود می‌کنیم.

وی ولایت پذیری ملت پاکستان در تبعیت از ولی فقیه و مراجع را ستودنی خواند و گفت: چشم شیعیان پاکستان به دهان مراجع است و گوش به فرمان هستند. یک اشاره آنها برای پاک کردن پاکستان از لوث تکفیری‌ها کافی است.

این عضو ارشد وحدت مسلمین پاکستان اقدامات ناجوانمردانه گروه‌های تکفیری در حمله به مساجد، مدارس و مراسم عزاداری را محکوم کرد و افزود: محور مقاومت در منطقه ثابت کرده است که هیچ هراسی از نبرد ندارد اما گروه‌های تکفیری از پشت خنجر میزنند و به غیرنظامیان صدمه میزنند.

وی پیروی عملی از دستورات ولی فقیه را رمز موفقیت در تمام شؤون زندگی شیعیان دانست و اظهار داشت: امام خامنه ای مانند کوه در مقابل استکبار و استبداد جهانی ایستاده است و اندیشه استعماری آنها را به چالش کشیده است. ما تحت رهبری ولی فقیهی مانند امام خامنه ای از هیچ قدرت پوشالی نمی‌ترسیم.

حجت الاسلام امینی اشاره به شهادت کودک شش سال از دست وهابی و سکوت رسانه وهابی سعودی گفت: زکریا که با مادرش برای زیارت به مدینه منوره آمده بود، از سوی یک مرد وهابی سربریده شد بی آنکه عربستان جزییات این جنایت هولناک را در رسانه هایش منتشر کند./۹۸۹/ب920/ر

سید فیض رضوی
ارسال نظرات