۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۱۵۳۵۶
به همت خبرگزاری رسا؛

مستند شهر وصال روی آنتن شبکه افق می رود

مستند شهر وصال روی آنتن شبکه افق می رود
مستند شهر وصال پرداختی هنری نسبت به سبک زندگی و شخصیت شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند است که به همت موسسه خبرگزاری رسا تهیه و تولید شده است.

هادی شاملو تهیه کننده مستند شهر وصال در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هدف ساخت این برنامه مستند، اظهار داشت: خبرگزاری رسا مجموعه ای حوزوی است که توجه به موضوعات مهم نهاد حوزه های علمیه و هچنین مطالبات رهبر معظم انقلاب را رسالت خود می داند.

وی ادامه داد: در همین راستا بعد از شهادت شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند امام جمعه کازرون در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان؛ وظیفه خود دانستیم که در این موضوع ورود کنیم و سبک و منش اخلاقی آن شهید بزرگوار را برای معرفی کردن به عنوان الگو به مردم به تصویر بکشیم.

این دانش آموخته حوزه علمیه خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن روحیه ایثار و شهادت در جامعه از وظایف امروز رسانه ها است و رسانه دغدغه مند که تقویت انقلاب و آرمان های امام و رهبری را نصب العین خود قرار داده است، رسانه تراز انقلاب اسلامی است.

وی ابراز داشت: در نامگذاری این مستند جناس به کار رفته است که شهر وصال از سویی به معنای دیار وصال شیرازی است و به زادگاه حافظ و سعدی و وصال اشاره دارد و از سویی شهر وصال به معنای ماه رسیدن به معشوق است که معنای مورد نظر همین معنای دوم است.

شاملو در پایان درباره زمان پخش این مستند گفت: این مستند در روز پنجشنبه ساعت 20:30 از شبکه افق پخش و بازپخش آن در روزهای جمعه ساعت 4:00 بامداد و شنبه ساعت 6:30 بامداد خواهد بود./979/

هادی شاملو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
کاظم بدخشانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
از بقیه شبکه ها هم پخش کنید.
0
1