۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۳۱۲۶۶
امام جمعه خرم آباد:

افرادی را انتخاب کنیم که خدمتگزار و حلال مشکلات مردم باشند

افرادی را انتخاب کنیم که خدمتگزار و حلال مشکلات مردم باشند
امام جمعه خرم آباد بر ضرورت آگاهی مردم در انتخاب اصلح تأکید کرد و گفت: باید افرادی را انتخاب کنیم که توانایی خدمتگزاری به مردم را داشته و در رفع مشکلات توانمند باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی الغدیر خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بی طرفی در انتخابات مهم ترین معیار و ملاک است.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر بی طرفی مسؤولان در انتخابات عنوان داشت: متولیان امر و برگزار کنندگان انتخابات باید بر مبنای قانون و با رعایت بی طرفی انجام وظیفه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: تأیید صلاحیت‌ها باید بر مبنای امین مردم بودن، دانایی و داشتن توانایی لازم را برای انجام مسؤولیت باشد.

وی بر ضرورت آگاهی مردم در انتخاب اصلح تأکید کرد و گفت: باید افرادی را انتخاب کنیم که توانایی خدمتگزاری به مردم را داشته و در رفع مشکلات توانمند باشند.   

بی ثباتی در منطقه هدف استکبار جهانی است

امام جمعه خرم آباد ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه را هدف استکبار جهانی خواند و اظهار داشت: وحدت رمز شکست دشمن است.

وی در ادامه بر ضرورت هوشیاری مردم انقلابی و جوانان در برابر توطئه های دشمن تأکید کرد و گفت: با بصیرت و هوشیاری باید جلوی دسیسه های دشمن و توطئه نفوذ را گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت حرکت در مسیر انقلاب خاطرنشان کرد: در این مسیر باید صبر، استقامت و صلابت باشد.

وی با اشاره به تأکید امام راحل در زمینه حرکت در مسیر انقلاب عنوان داشت: تفکر انقلابی، روحیه جهادی، امید به آینده و اعتماد به نفس لازمه موفقیت و پیمودن مسیر انقلاب است.

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت عمل انقلابی از سوی مسؤولان و تلاش برای رفع مشکلات مردم تأکید کرد و بیان داشت: انقلابی بودن مهم ترین اصل بوده که باید حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلابی بودن به این معنا است که رابطه عمل و پیوستگی خود با انقلاب اسلامی را حفظ کنیم./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات