۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۳۳۰۰۱
استاد حوزه علمیه:

شورای نگهبان مانع از ورود افراد ضد انقلاب و فاسد به عرصه انتخابات شود

شورای نگهبان مانع از ورود افراد ضد انقلاب و فاسد به عرصه انتخابات شود
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با اشاره به جایگاه شورای نگهبان در کشور، گفت: دشمنان با تخریب شورای نگهبان به دنبال از بین رفتن اتحاد بین مسؤولان و مردم هستند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شیخ بهایی استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به اهیمت و جایگاه شورای نگهبان در کشور، گفت: شورای نگهبان نقشی اساسی در پیشرفت کشور دارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی با توجه به این که شورای نگهبان از شش نفر حقوق دان و شش نفر فقیه تشکیل می‌شود، اظهار داشت: نظارت بر انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری از دیگر وظایف اعضای شورای نگهبان محسوب می‌شود که سخت‌ترین کار در کشور، برعهده شورای نگهبان است.
 
امام جمعه موقت کرمان با بیان این که شورای نگهبان مانع از ورود افراد ضد انقلاب و فاسد به عرصه انتخابات می‌شود، ابراز داشت: شورای نگهبان با تشخیص درست می تواند افرادی که ضد انقلاب و ولایت شمرده می شوند را از دایره کاندیدا شدن حذف کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی ابراز داشت: تخریب کردن شورای نگهبان کار منافقان و دشمنان جمهوری اسلامی بوده که با تخریب کردن، اذهان مردم را نسبت به حکومت دچار تردید می‌کنند.
 
وی با توجه به این که منافقین نقش اساسی در از بین بردن جایگاه شورای نگهبان دارند، اظهار داشت: مسخره کردن، کاریکاتور کشیدن و شبهه انداختن بین مردم از اهداف دشمن در از بین بردن جایگاه شورای نگهبان شمرده می‌شود.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه کرمان با اشاره به این که دشمنان افراد یا گرو‌ه هایی را که از دین اسلام دفاع می‌کنند، مورد تخریب قرار می‌دهد، ادامه داد: شورای نگهبان با تصمیم به موقع توانسته است، افرادی که به دنبال نفوذ در بین مسؤولان و حکومت هستندرا رسوا کند.
 
وی تصریح کرد: اعضای شورای نگهبان با جدیت و دوری از مصلحت اندیشی و تعارف سعی کنند افرادی که فایده‌ای برای کشور ندارند را از لیست کاندیدا شدن حذف کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شیخ بهایی در پایان با بیان این که مردم به قانون احترام بگذارند، گفت: احترام و عمل کردن به قانون از مهم‌ترین وظایف مردم و مسؤولان است./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات