۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۶۳۳۴۳۶

بازتاب اعتراضات گسترده مردم ایران علیه جنایت آمریکا در روزنامه آلمانی

بازتاب اعتراضات گسترده مردم ایران علیه جنایت آمریکا در روزنامه آلمانی
یک روزنامه مهم آلمانی در گزارشی از اعتراضات خودجوش و گسترده مردمی در ایران علیه اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه مهم "تاگس اشپیگل" آلمان در گزارشی به اعتراضات گسترده مردمی در ایران علیه اقدام جنایتکارانه آمریکا و به شهادت رساندن سردار سلیمانی در عراق پرداخته و نوشت:  بعد از ترور سردار سلیمانی، ژنرل بلند پایه ایرانی توسط آمریکا در تقریبا تمام نقاط ایران اعتراضات خودجوشی علیه آمریکا شکل گرفت.

این روزنامه آلمانی در ادامه این گزاش نوشت: بخصوص در نماز جمعه تهران سخنان تند و خشمگینانه ای از طرف نمازگزاران علیه واشنگتن ایراد شد و شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا و انتقام، انتقام شکل گرفت.

این روزنامه آلمانی همچنین به سخنان آیت الله خاتمی خطبه های در نماز جمعه تهران اشاره کرد که گفته بود از امروز آمریکایی ها می توانند مفهوم امنیت و آرامش را فراموش کنند. به گفته خاتمی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا باید خود را برای انتقام خون سردار سلیمانی از طرف ایران آماده کند و روزهایش به شبهای تاریک بدل خواهد شد.

این رسانه آلمانی همچمین از حضور صدها هزار نفری در این اعتراضات مردمی در ایران خبر داده و به هشدارهایی که از طرف مقامات کشورمان به آمریکا ارسال شده است نوشت.

در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند./847/ب

ارسال نظرات