۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۳۳۵۲۲
آیت الله نمازی:

دشمنان اسلام به زودی کیفر جنایت خود را خواهند گرفت

دشمنان اسلام به زودی کیفر جنایت خود را خواهند گرفت
نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دشمنان اسلام و نظام به ویژه آمریکا و ترامپ رئیس جمهور آمریکا به زودی کیفر جنایت خود را خواهند گرفت.
آیت الله نمازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: سردار سلیمانی مرد جهاد و شهادت، مرد ایثار و مقاومت، مرد آگاه و با بصیرتی بود که بعد از سال‌ها رشادت و مبارزه و مجاهدت در راه خدا به شهادت رسید و به آرزوی خود رسید.

وی افزود: این سردار سرافراز و پرافتخار اسلام به همراه ابومهدی المهندس و ۱۰ نفر از همرزمانش که خوار چشم دشمنان اسلام و استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی بود به خیل دوستان شهید خود پیوست.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: شهید سردار سلیمانی سال‌ها به‌ عنوان سرباز ولایت مجاهدت خالصانه و شجاعانه خود را به اثبات رسانیده بود.

آیت الله نمازی با اشاره به اینکه خداوند در سوره ۲۳ سوره احزاب می‌فرماید، «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِر» ُ، ابراز کرد: مؤمنان به پیمانی که با خدا بستند پایبند بودند و در این راه به شهادت رسیدند و برخی دیگر در انتظار شهادت باقی ماندند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان اسلام و نظام به ویژه آمریکا و ترامپ رئیس جمهور آمریکا به زودی کیفر جنایت خود را خواهند گرفت، افزود: آمریکا با این حرکت ددمنشانه در طول تاریخ منفور ملت‌ها به ویژه ملت‌های مسلمان و آزادی جهان خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: دشمنان اسلام و نظام بدانند مقاومت پایان‌پذیر نیست و ادامه خواهد داشت چرا که هنوز هم بزرگ مردانی هستند که راه آن شهدای والامقام را ادامه دهند.

آیت الله نمازی در ادامه از سردار سلیمانی به عنوان مالک اشتر علی زمان نام برد و شهادت سردار سلیمانی را به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، نیرو‌های مسلح، ملت قهرمان و سرافراز ایران اسلامی، مردم شهید پرور کاشان، همرزمان و همه آزادگان جهان به ویژه همسر و فرزندان ایشان تبریک و تسلیت گفت./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات