۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۳۴۳۰۸
با حضور با شکوه مردم صورت گرفت؛

اقامه دسته عزا به مناسبت شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی در قم

اقامه دسته عزا به مناسبت شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی در قم
مردم شریف قم به مناسب شام غریبان سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی دسته عزاداری به راه انداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم شریف قم امشب به مناسب شام غریبان سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی دسته عزاداری به راه انداختند.

بر اساس این گزارش، دسته های عزاداری با طی کردن مسیرهای «مسجد تولیت خیابان بوعلی به سمت فلکه مفید»، «مسجد علی ابن ابی الطالب(ع) بلوار کریمی به سمت فلکه مفید» و «مسجد فاطمةالزهرا(س) خیابان صفا شهر به سمت فلکه مفید» در میدان مفید مقابل درب دانشگاه مفید قم تجمع کردند.

مردم در این اجتماع باشکوه ضمن سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از عاملان جنایت تروریستی شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش اعلام انزجار کردند.

حجت الاسلام احمد پناهیان در این تجمع به مدیحه سرایی پرداخت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت ایشان را عامل نابودی نظام سلطه دانست.

این استاد حوزه علمیه قم ضمن انتقاد از سخنان برخی افراد که در کشور حامی مذاکره هستند بر ضرورت گرفتن اتقام سخت از عاملان شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش تأکید کرد و آمریکا را دشمن درجه یک جبهه مقاومت خواند.

گفتنی است، امشب مردم ایران سرافراز در سراسر کشور با برپایی جلسات مختلف مراسم شام غریبان برای سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار کردند و با آرمان ها و راه این شهید سرافراز میثاق مجدد بستند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات