۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۳۴۸۵۶
حجت الاسلام خاتمی:

دانشمندان و جوانان انقلابی ایران رسانه‌های نقطه زن تولید کنند

دانشمندان و جوانان انقلابی ایران رسانه‌های نقطه زن تولید کنند
استاد حوزه علمیه گفت: دانشمندان و جوانان انقلابی علاوه بر تولید موشک‌های نقطه زن، رسانه‌های نقطه زن را هم تولید کنند چراکه رسانه‌های دشمن جای قاتل و مقتول را عوض می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید مجتبی خاتمی در سلسله نشست‌های بصیرتی شنبه شب‌ها که در مسجد سلمان فارسی برگزار می‌شود، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ناگوار خواند و گفت: ملت ولایتمدار ایران در تشییع پیکر مطهر این سردار بزرگ وفاداری خود را به اسلام و ولایت به منصه ظهور رسانیدند.

وی افزود: سیل خروشان جمعیت در مراسم تشییع باشکوه این سردار بزرگ اسلام که مخلصانه در ۸ سال دفاع مقدس و  دفاع از حرم درخشید دنیا را به حیرت آورد، اما حادثه ناگوار تشییع کنندگان در استان کرمان و سقوط هواپیمای اوکراین که سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران آن را خطای غیرعمدی اعلام کرد کام ملت ایران را تلخ کرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مسبب اصلی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین آمریکا بود، گفت: اگر آمریکا سردار حاج قاسم سلیمانی را به شهادت نمی‌رسانید پدافند‌های ایرانی هم فعال نمی‌شدند.

حجت الاسلام خاتمی حادثه ناگوار سقوط هواپیمای اوکراین را سخت و ناگوار خواند و عنوان کرد: سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه با صداقت به میدان آمد و ضمن عذرخواهی به خاطر این اشتباه غیرعمدی مرگ خودش را از خدا خواست.

وی با اشاره به تولید موشک‌های نقطه زن در کشور ابراز کرد: دانشمندان و جوانان انقلابی ایرانی علاوه بر تولید موشک‌های نقطه زن باید رسانه‌های نقطه زن را هم تولید کنند، چرا که امروز رسانه‌های دشمن جای قاتل و مقتول را عوض می‌کنند.

وی در ادامه به اصول حاکم بر زندگی امیرمومنان (ع) و فاطمه زهرا (س) نیز اشاره کرد و گفت: پیامبراکرم (ص) می‌فرماید، زمانی خواهد رسید که مردم امر به معروف و نهی از منکر را ترک می‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: پیامبراکرم (ص) می‌فرماید، زمانی خواهد رسید که مردم به جای امر به معروف و نهی از منکر، امر به منکر و نهی از معروف می‌کنند و بدتر از آن جای معروف و منکر عوض می‌شود.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به اینکه پیامبراکرم (ص) برای ترک امر به معروف و نهی از منکر سه دوره را اعلام کرد، گفت: دوره نخست ترک امر به معروف و نهی از منکر و کم رنگ شدن ارزش‌های دینی در جامعه و دوره دوم دوره مقابله با ارزش‌های دینی و امر به منکر و نهی از معروف است و دوره سوم که جای امر معروف و نهی از منکر عوض می‌شود، دوره وارونگی معروف و منکر است.

وی دوره سوم که دوره وارونگی معروف و منکر است را از دو دوره قبل از آن بدتر دانست و افزود: در دوره آخر الزمان دشمن با تمام قوا به میدان آمده و به باور‌ها و اعتقادات حمله می‌کند و مرکز ثقل حملات دشمن نیز کانون خانواده است.

استاد حوزه علمیه قم گفت: برای خانواده‌ای که پدر و مادر باید فرزند را تربیت کنند، رقیب تربیتی برای پدر و مادر قرار می‌دهند که آن تربیت مخفی و پنهانی است که در این تربیت، گوشی همراه و فضای مجازی و شبکه ماهواره به عنوان مربی جای پدر و مادر را گرفته است.

به گفته وی در محیط خانواده پدر و مادر فرزند را تربیت می‌کنند، اما در تربیت پنهان فضای مجازی تربیت می‌کند و مدیریت با فضای مجازی است و هر خوراکی را که بخواهند در اختیارشان قرار دارد.

حجت الاسلام خاتمی گفت: دشمن در خانه‌ای که برای او مربی پنهان به کار گرفته است حاج قاسم سلیمانی‌ها و حاج همت‌ها و سردار خرازی‌ها و باکری‌ها و حاج احمد کاظمی‌ها تربیت نمی‌شوند.

شایان ذکر است، مسجد سلمان فارسی خیابان امیرکبیر یکی از مساجد فعال شهرستان کاشان در امور فرهنگی بوده و امسال برای ششمین سال متوالی است که سلسله بحث‌های بصیرتی اخلاقی به همت و تلاش جمعی از افراد ولایتمدار برگزار می‌شود./۱۳۰۷/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 0
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات