۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۶۳۷۲۸۷
حجت الاسلام خوبانی:

طرح موضوع مذاکره با آمریکا خیانت به خون پاک شهید سلیمانی است

طرح موضوع مذاکره با آمریکا خیانت به خون پاک شهید سلیمانی است
استاد حوزه علمیه مازندران گفت: مذاکره با جنایت کارانی که دستانشان به خون پاک فرزندان این انقلاب آغشته است، زیر پا گذاشتن آرمان‌های انقلاب و شهدا است.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با انتقاد از کسانی که زمزمه مذاکره با آمریکا را در کشور سر می‌دهند، گفت: مذاکره با جنایت کارانی که دستانشان به خون پاک فرزندان این انقلاب آغشته است، زیر پای گذاشتن آرمان‌های انقلاب و شهدا است.

وی با بیان این که مسؤولان و مدیران کشور باید در شرایطی که آمریکایی‌ها مرتکب جنایت سنگینی علیه ملت ایران و نظام اسلامی شده اند مواضعی قاطعانه‌تر اتخاذ کنند، افزود: متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد یک نوع وادادگی در برابر جسارت‌های دشمن تروریست از سوی برخی مسؤولان کشور بودیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های علنی هفته‌های اخیر به صراحت مذاکره با آمریکا را ممنوع کردند، خاطرنشان کرد:، اما متأسفانه عده‌ای نادان و واداده در این کشور همچنان در پی مذاکره با تروریست پرور‌ترین کشور جهان هستند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که جنایت‌های آمریکا در طول تاریخ بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: این کشور حامی تررویست از همان نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی جنایت بسیاری را علیه این ملت بزرگ مرتکب شده است.

حجت الاسلام خوبانی با تأکید براین که جنایت‌های آمریکا از ذهن ملت با بصیرت و انقلاب اسلامی ایران اسلامی فراموش ناشدنی است، خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا هر روز در این کشور پررنگ‌تر از هر زمان دیگری از سوی ملت ایران سر داده خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: کسانی که پس از شهادت سپهبد شهید سلیمانی همچنان رؤیای مذاکره با آمریکای جنایت کار را در سر می‌پرورانند گناه آن‌ها کمتر از دشمنان نیست.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که هرگونه وادادگی در میان مسؤولان کشورمان موجب جسارت بیشتر دشمنان ملت ایران خواهد شد، بیان داشت: مسؤولان در برابر کشور جنایت کاری همچون آمریکا باید با قدرت بیاستند از حقوق واقعی خود دفاع کنند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که امروز یک وحدت و همبستگی جدی میان مردم برای مقابله با جنایت‌های آمریکا وجود دارد، خاطرنشان کرد: در این میان برخی اظهار نظر‌های نسنجیده موجب رنجش خاطر و جریحه دار شدن قلوب مردم خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسؤولان به جای وادادگی در برابر دشمنان، مقتدرانه در برابر جنایت آن‌ها بایستند، بیان داشت: هرگونه سازش و مذاکره با دشمن جنایت موجب شکست ما خواهد شد./۹۵۰/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات