۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۳۷۸۳۶
مدیر حوزه علمیه استان زنجان:

برای حل مشکلات کشور نباید معطل اروپا ماند

برای حل مشکلات کشور نباید معطل اروپا ماند
حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه باطن اروپایی ها در مقاطع مختلف تاریخی برای مردم ما روشن شده است، گفت: اعتماد به اروپا خطا است و برای حل مشکلات کشور نباید معطل آن ها شد.

حجت الاسلام جواد جعفری مدیر حوزه علمیه استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به خطبه های نماز جمعه تاریخی تهران، گفت: رهبر انقلاب در یک مقطع بسیار حساس و مهم در سنگر نماز جمعه حاضر شدند و بیاناتشان همچون گذشته راهشگا بود.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه بیان مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه در نماز جمعه متکی به اصول مترقی دین است، عنوان کرد: خطبه های نماز جمعه موجب روشنگری و آگاهی نمازگزارن می شود.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان دی ماه 98 را همراه با حوادث پرفراز و نشیب دانست و افزود: برخی از اتفاقات این ماه شادی آفرین و برخی دیگر ناراحت کننده بود و جامعه را دچار سرگردانی کرده بود و نیاز به روشنگری رهبر انقلاب احساس می شد.

وی با اشاره به اینکه باید مراقب فتنه های دشمن بود، اظهار داشت: دشمن و برخی از جاهلان تلاش کردند شهادت حاج قاسم سلیمانی و تشییع بی نظیر او را به وسیله حادثه تلخ و غم انگیز سقوط هواپیمای اوکراینی تحت الشعاع قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه زنجان با اشاره به کارنامه سیاه اروپا در مواجهه با انقلاب اسلامی، عنوان کرد: آلمان کشوری است که در 8 سال دفاع مقدس بمب شیمیایی در اختیار رژیم بعث قرار داد و فرانسه نیز این رژیم را به تجهیزات جنگی مختلف تجهیز کرد.

حجت الاسلام جعفری خباثت انگلیس را واضح و روشن دانست و اظهار داشت: جدا کردن حساب اروپا از آمریکا اشتباه است؛ اروپایی ها پادوی آمریکا هستند و بدون رضایت آمریکا دست به عمل نمی زنند.

وی با بیان اینکه باطن اروپایی ها در مقاطع مختلف تاریخی برای مردم ما روشن شده است، تصریح کرد: اعتماد به اروپا خطاست و برای حل مشکلات کشور نباید معطل آن ها شد.

حجت الاسلام جعفری به بحث قرآنی رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه تهران اشاره کرد و افزود: ایام الله نشانه هایی هستند که راه را به مومنان نشان می دهد.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان تشییع باشکوه سردار سلیمانی را ایام الله دانست و ابراز کرد: با شهادت سردار سلیمانی، جنایتکار بودن غرب و آمریکا یک بار دیگر به اثبات رسید و پرده ها کنار رفت.

وی با بیان اینکه ایام الله نباید فراموش شوند، خاطر نشان کرد: با شهادت سردار سلیمانی وحدت و یکپارچگی عجیبی در میان مردم کشور شکل گرفت.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به تاکید رهبر انقلاب برای قوی شدن کشور در عرصه های مختلف، گفت: برای قوی شدن کشور باید یوم الله ها زنده نگه داشته شوند.

مدیر حوزه علمیه استان زنجان یادآوری ایام الله را موجب افزایش قوت روحی و ایمان مردم دانست و افزود: اگر به پیام های ایام الله توجه شود توطئه دشمنان خنثی و یک جامعه پیشرو و بالنده تشکیل خواهد شد./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات