۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۳۷۹۲۹
تولیت مدرسه علمیه امام خمینی:

«ما نمی توانیم» شعار لیبرال ها و نفوذی ها برای مذاکره با آمریکا است

«ما نمی توانیم» شعار لیبرال ها و نفوذی ها برای مذاکره با آمریکا است
آیت الله صدیقی با بیان اینکه «ما نمی توانیم» شعار لیبرال ها و نفوذی های برای مذاکره با آمریکا است، گفت: با شعار «ما می توانیم» انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در مسجدجامع المهدی(عج) برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی معجزه قرن بود که خداوند به ملت ایران عنایت کرد.

وی وحدت و ایمان به خدا را راز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد و ادامه داد: مردم مومن ایران با اعتقاد به فرهنگ شهادت بود که توانستند در برابر فشارهای قدرت های جهانی مقاومت کنند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

آیت الله صدیقی استفاده از گروه های جهادی را در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: متاسفانه دولت آمادگی اجرای این طرح را ندارد این در حالی است که بیش از هزار استاد دانشگاه در یک نامه آمادگی خود را برای اجرای این طرح اعلان می کنند.

امام جمعه موقت تهران غربگرایی برخی مسؤولان اجرایی را آفت نظام و انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: تقویت شبکه های بیگانه و تضعیف رسانه ملی از اقدامات همین مسؤولان غربگرا است تا بتوانند در صورت نیاز برای جمع آوری رای و ایجاد فتنه و آشوب از آن بهره ببرند.

وی ادامه داد: اینکه امروز ما در کشور فساد علنی نداریم و جلوی هر گونه فساد و تباهی گرفته می شود همه و همه به برکت انقلاب و حکومت اسلامی است.

آیت الله صدیقی عملیات موشکی عین الاسد را بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات نکرده بود به سوی آمریکا یک تیر پرتاب کند در حالی که ایران با اقتدار و شجاعت سخن از انتقام سخت به میان آورد و سیلی محکمی به آمریکا زد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه گرانی ها و مشکلات اقتصادی کشور ربطی به انقلاب ندارد، اظهار داشت: این گرانی ها و مشکلات همه نتیجه عملکرد ضدانقلاب و نفوذیانی است که در بین مسؤولان نفوذ کردند.

وی ادامه داد: تحریم های خارجی اثری نمی تواند به کشور و ملت داشته باشد بلکه این تحریم های داخلی و حمایت نکردن از رونق تولید است که مسبب به وجود آمدن مشکلات کنونی است.

آیت الله صدیقی خاطرنشان کرد: امام راحل و ملت ایران با اعتقاد بر «ما می توانیم» انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را به پیروزی رساندند اما امروز نفوذی ها و لیبرال ها با شعار «ما نمی توانیم» مدام دم از مذاکره با دشمن می زنند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات