۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۳۸۵۵۹
امام جمعه موقت سمنان:

انقلاب اسلامی هیچگاه از اهداف خود عقب نشینی نکرده است

انقلاب اسلامی هیچگاه از اهداف خود عقب نشینی نکرده است
امام جمعه موقت سمنان گفت: انقلاب اسلامی ملت ما در همه سال‌های گذشته اهداف خود را پیگیری کرده و در برابر فشار‌ها از اهداف خود عقب نشینی نکرده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد، امروز بعد از گذشت چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب شاهد حضور جوانان نسل چهارمی هستیم که عاشقانه پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند، افزود: این مهم‌ترین دستاورد نظام محسوب می‌شود که ذره‌ای از علاقه و اشتیاق نوجوانان و جوانان به انقلاب نه‌تن‌ها کاسته نشد بلکه فزونی نیز یافته است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه پس از انقلاب مرز‌های جدایی بین مردم و مسؤولان برداشته شد و نمونه عینی آن را در برپایی میز خدمت مسؤولان می‌توان دید، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی ترور، جنگ، تحریم، فتنه و انواع توطئه‌ها را به کاربست تا اقتدار نظام اسلامی را زیر سوال ببرد، اما انقلاب اسلامی ملت ایران هیچگاه از آرمان‌ها و اهداف خود عقب‌نشینی نکرده است.

وی اضافه کرد: در میان مردم دو تفکر تسلیم و انقلاب وجود داشت که تشییع شهید قاسم سلیمانی با حضور بیش از ۲۵ میلیون نفر نشان از خواسته و نگاه قالب مردم داشت که بدون رفراندوم نیز حمایت از نظام را نشان دادند و آن‌ها که پا روی پرچم آمریکا نگذاشتند به هزار نفر هم نمی‌رسیدند.

خطیب نماز جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه انتخابات طی این چهار دهه به‌خوبی و بدون کوچک‌ترین اشکالی برگزار شده است، تصریح کرد: شورای نگهبان طبق مفاد قانونی به تائید و رد صلاحیت‌ها نظر داده است و هیچگاه برای آن‌ها حمایت از حزب یا جناح مطرح نیست و ملاک تنها پاسداری از امانت مردم خواهد بود./۹۷۷/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات