۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۳۹۴۵۷
تولیت آستان قدس رضوی:

انتخابات پرشور دشمن را ناامید می کند| گلایه‌های معیشتی مردم به حق است

انتخابات پرشور دشمن را ناامید می کند| گلایه‌های معیشتی مردم به حق است
حجت الاسلام والمسلمین مروی گفت: حضور مردم در انتخابات، راهپیمایی و سایر عرصه‌های مهم انقلاب دشمن را ناامید و طمع آن‌ها را برای ضربه زدن به انقلاب کم خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله طبرسی (ره) که در مصلی امام خمینی (ره) ساری برگزار شد، انسان را پدیده‌ای الهی و اشرف مخلوقات معرفی کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام و قرآن راه سعادت انسان را در علم و عمل می‌دانند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان این که اگر علم نباشد عمل صالح آن رشد، کمال و جایگاه را به انسان نمی‌هد، افزود: باید به دنبال علمی باشیم که عبودیت و بندگی ما را موجب اوج ترقی قرار داد و این علم بسیار ارزشمند است.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که علما به ستارگان تشبیه شدند، بیان داشت: عالم مثل ستاره می‌درخشد و مردم از علم، دانش، معرفت، ایمان و عمل او بهره می‌گیرند و در مسیر خدا به عبودیت و بندگی خدا قدم بر می‌دارند.
 
تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که علما در طول تاریخ در برابر همه فشارها، فتنه ها، نیرنگ ها، تهدید‌ها و کشتار‌ها دین مردم را حفظ کردند، گفت: علما همه سختی‌ها و رنج‌ها را بر خودشان تحمل کردند تا از نور آن‌ها مردم از ظلمت و تاریکی نجات پیدا کنند.
 
وی با تأکید بر این که برای اینکه در دام وسوسه‌ها و شبهه‌های شیطان قرار نگیریم نباید اطراف علمای دین را خالی کنیم که در آن صورت خودمان متضرر می‌شویم، افزود: اگر انقلاب اسلامی در این چهل سال در برابر همه فشار، فتنه، دشمنی و کینه ورزی‌های دشمنان اسلام، انسانیت و استکبار با سربلندی و کمترین عدول از مواضع و ارزش‌های انقلابی همچون سرو قد بلند ایستاده به دلیل پیوند عمیق و ناگسستی میان توده مردم و روحانیت است.
 
حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان این که دشمن برای جدایی و فاصله میان مردم و روحانیت هر روز نقشه و توطئه تازه‌ای را طراحی می‌کند، افزود: خوشبختانه با بصیرت و هوشیاری مردم این توطئه دشمنان تاکنون شکست خورده است و البته ما نباید از نیرنگ‌های دشمن غافل باشیم. دشمنان ما قانون، حقوق بشر، انسانیت و تمدن نمی‌فهمند و نمی‌شناسند.
 
وی در ادامه سخنان خود به شهادت سپهبد شهید سلیمانی از سوی آمریکای جنایت کار اشاره کرد و گفت: سردار شهید ما یک مقام نظامی بود که به دعوت یک دولت رسمی و قانونی وارد عراق شد، آمریکایی‌های جنایت کار به چه جرمی و با چه قانونی یک مقام رسمی کشوری را که میهمان یک میهمان یک مقام رسمی دیگری هست را ترور می‌کنید.
 
تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که آمریکایی‌ها ظاهر آراسته و خندانی دارند، اما همه وجود این‌ها توحش، وحشی گری و خون خواری است، بیان داشت: این‌ها به هیچ اصول انسانی پایبند نیستند و به همان قوانینی که خودشان نوشتند و امضا کردند و در سازمان ملل قرار دارند نیز پایبند نیستند.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌ها به هیچ اصول اخلاقی و انسانی اعتقادی ندارند، ادامه داد: آن‌ها حیوانات و گرگ‌های درنده‌ای در لباس، ظاهر و صورت انسان هستند و از هر فرصتی که حاصل می‌شود برای ضربه زدن، نبود کردن، کشتن و خراب کردن استفاده می‌کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین مروی با اشاره به این که آمریکایی‌ها سوریه، لیبی و عراق و سایر کشور‌های منطقه را با بحران شدیدی مواجه کردند، گفت: هر جا قدم نحس آن‌ها گذاشته شد ناامنی، کشتار، بی بندوباری و بی عفتی به بار آورد.
 
تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که گلایه‌های مردم در مسائل معیشتی و اقتصادی به حق است، گفت: کمبود‌ها و مشکلات نباید باعث شود سنگر را خالی و دشمن را امیدوار کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان این که شهادت حاج قاسم سلیمانی و آن تشییع پیکر بی نظیر و به یادماندنی توطئه دشمن علیه کشورمان را خنثی کرد، افزود: حضور مردم در انتخابات، راهپیمایی و سایر عرصه‌های مهم انقلاب دشمن را ناامید و طمع آن‌ها را برای ضربه زدن به انقلاب کم خواهد کرد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات