۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۳۹۵۶۵
آیت الله شاهچراغی:

کاندیدایی که قانون و اخلاق را رعایت نکند نمی تواند خادم مردم باشد

کاندیدایی که قانون و اخلاق را رعایت نکند نمی تواند خادم مردم باشد
امام جمعه سمنان با تأکید بر رعایت قانون و اخلاق در انتخابات گفت: کاندیدایی که باتخریب رقبا، دادن وعده‌های انجام نشدنی و سفره پهن کردن رای بیاورد نمی‌تواند خادم مردم باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی بزرگ نماز جمعه برگزار شد، با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اظهار داشت: مردم بصیر استان و کشور ما با این حضور شایسته در لبیک به دعوت رهبرمعظم انقلاب بار دیگر به مسؤولان اعلام کردند که همواره به وظیفه انقلابی خود عمل می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مسؤولان نیز باید در برابر وظیفه شناسی ملت، بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم به ویژه کاهش گرانی تلاش کنند، افزود: مردم ما با این حماسه حضور نشان دادند که اطاعت از رهبری را وظیفه خود می دانند و به دشمنان ثابت کردند که علی رغم تحریم ها پای انقلاب و آرمان های خود ایستاده اند.

امام جمعه سمنان در ادامه به موضوع انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی پرداخت و با بیان اینکه کاندیداهای نمایندگی مجلس باید با رعایت اخلاق، انصاف و قانون صلاحیت واقعی خود را برای نشستن روی صندلی قوه مقننه کشور نشان دهند، گفت: باتوجه به تعداد بالای کاندیداها، برخی نامزدهای تأیید صلاحیت شده شایسته است به نفع کاندیداهای دشمن شناس، توانمندتر و اصلح کنار بروند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه گوشزد کردن این مهم را برای خود وظیفه و برای این کاندیداها جهاد اکبر می دانم، اضافه کرد: رأی دهندگان فراموش نکنند، کاندیداهایی که با تخریب رقبا، دادن وعده های انجام نشدنی و سفره پهن کردن و بداخلاقی های انتخاباتی رای بیاورند نمی توانند خادم مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید براینکه هزینه های گزاف در تبلیغات انتخاباتی از سوی کاندیداها حرام و مخالف شرع و قانون است، خاطرنشان کرد: مردم ما همچون راهپیمایی باشکوه 22 بهمن با حضور گسترده پای صندوق های رأی و انتخاب کاندیداهای اصلح مجلسی کارآمد و انقلابی شکل خواهند داد./977/پ210/ب1
ارسال نظرات