۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۴۱۷۹۳
آیت الله فیاضی:

رأی مردم به تفکر انقلابی، پس زدن جریان غرب‌گرا از صحنه سیاسی کشور بود

رأی مردم به تفکر انقلابی، پس زدن جریان غرب‌گرا از صحنه سیاسی کشور بود
نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: رأی مردم به تفکر و جریان انقلاب در انتخابات اخیر درواقع پس زدن جریان غرب‌گرا از صحه سیاسی کشور بود.

آیت‌الله غلامرضا فیاضی، نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات، اظهار داشت: مردم در دوم اسفندماه با حضور در پای صندوق‌های رأی باطل‌السحر بافته‌های بدخواهانی شدند که با صد حیله و نیرنگ در پی گسستن پیوند میان امام و امت بودند.

وی افزود: پیروز حقیقی انتخابات مردم شریفی هستید که با حضورشان مهر تأییدی بر مردم‌سالاری دینی زده و با آرمان‌های امام بزرگوار انقلاب و رهبر عزیزتر از جانمان، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای تجدید بیعت کردند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: لازم می‌دانم از حضرات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در شورآفرینی تأثیر جدی داشتند، صمیمانه تشکر کنم و آنان را باز هم به نقش‌آفرینی در عرصه‌های گوناگون انقلاب و نظام اسلامی فرا بخوانم.

آیت‌الله فیاضی با اشاره به رأی قاطع مردم به جریان انقلابی در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: لازم می‌دانم از آحاد ملت ایران که با رأی به نیروهای انقلابی، جریان غرب‌گرا را از صحنه سیاسی کشور پس زدند، به‌طور ویژه تشکر کنم و به منتخبین ملت نیز یادآور شوم که این اعتماد عمومی رأی به شخص نیست بلکه رأی به یک تفکر است. لذا قدر این نعمت را دانسته و نهایت همت را به کار گیرند تا توطئه‌های دشمنان را خنثی و از زندگی مستضعفان گره‌گشایی کنند.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: رأی مردم به جریان انقلابی نشان‌دهنده «نه بزرگ» به غرب‌گرایان است./9314/ت302/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات