۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۶۴۴۱۷۹
حجت الاسلام غلامی:

روحانیت در کنار مردم و همراه مردم هستند

روحانیت در کنار مردم و همراه مردم هستند
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان روحانیت را طبیب روح مردم خواند و گفت: شیوع ویروس کرونا سبب قطع شدن رابطه بین مردم و روحانیت نشده و همواره در کنار مردم هستند.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در مقابله با کرونا اشاره کرد و بیان داشت: طلاب و روحانیان استان در گندردایی و ضدعفونی سطح شهرستان ها در حال انجام وظیفه هستند.

وی به اجرای برنامه های کشوری پویش های همراه «ما می توانیم» اشاره کرد و افزود: این برنامه  در شبکه سه هر روز به عنوان برنامه کشوری و با دعوت از صاحب نظران و چهره های شاخص در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی لرستان اعلام آمادگی خود را برای همکاری روحانیان و مبلغان بیان کرده است، اظهار داشت: هر مجموعه ای که به همکاری روحانیت نیاز داشته باشد، مبلغان اعزام می شوند.

وی افزود: به علت اینکه ما معتقد هستیم مساجد نباید خالی بمانند، روحانیان استان با رعایت نکات بهداشتی در مساجد و کانون های تبلیغی حضور دارند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: همانگونه که مردم به طبیب جسم نیاز دارند، به طبیب روح نیز نیاز دارند و حضور روحانیت در شرایط حساس و بحرانی جامعه امروز به علت شیوع بیماری کرونا ضروری است.

وی ادامه داد: با توجه به رسالت پزشکان و پرستاران در حفظ سلامت مردم، روحانیت نیز رسالت سنگینی در امیدبخشی و تقویت روحیه مردم بر دوش دارد.

حجت الاسلام غلامی روحانیت را همراه همیشگی مردم خواند و گفت: امروز نیز روحانیت با حضور داوطلبانه و جهادی در زمینه تقویت روحیه مردم و گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر، محله ها، بازار، مساجد و اماکن مذهبی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا ارتباط بین مردم و روحانیت را قطع نکرده است، افزود: حضور روحانیت و تبیین و ترویج ارزش ها و تعالیم دینی و توصیه برای تقویت ذکر و یاد خدا و قرائت ادعیه در امید بخشی به جامعه مؤثر است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات