۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۴۹۶۸۶
مدیر حوزه علمیه مازندران:

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، سیلی محکمی بر دهان آمریکایی‌ها بود

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، سیلی محکمی بر دهان آمریکایی‌ها بود
مدیر حوزه علمیه مازندران، پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور از سوی سپاه راسیلی محکمی بر دهان آمریکایی‌ها دانست و گفت: این موفقیت بزرگ سبب تحقیر آمریکایی‌ها در سطح جهان شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نظامی نور به فضا، این اقدام تحسین برانگیز را پاسخی محکم به فشار‌های ظالمانه غرب به سرکردگی آمریکا علیه ملت ایران دانست.
 
وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال موفقیت آمیز ماهواره نور به فضا بر افتخارات خود در تاریخ انقلاب اسلامی افزود، افزود: این تحول عظیم در صنایع دفاعی و نظامی ایران اسلامی پاسخی قاطع به جنایت‌های دشمنان و بدخواهان ملت ایران اسلامی بود.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور، آمریکایی‌ها را به هذیان گویی انداخت، تصریح کرد: این حرکت ارزشمند سبب تحیر بسیاری از کشور‌های غربی شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دشمنان ملت ایران نشان دادند توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف با شتاب ادامه دارد، گفت: دشمنان این ملت بیش از چهل سال است که همه توان خود را به کار گرفتند تا ملت ما را از پیشرفت و توسعه بازدارند، اما همواره شکست خوردند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور از سوی سپاه سیلی محکمی بر دهان آمریکایی‌ها بود، تصریح کرد: این موفقیت بزرگ سبب تحقیر آمریکایی‌ها در سطح جهان خواهد بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر اقتدار و عظمت خود را به رخ جهانیان کشید، بیان داشت: این نیروی مردمی و انقلابی ثابت کرد همواره آماده دفاع از انقلاب، نظام و ملت بزرگ ایران است و همه توان خود را در جهت حراست از ایران اسلامی به کار خواهد گرفت.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این افتخار بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر اقتدار نظامی و دفاعی ایران در جهان و منطقه افزود، خاطرنشان کرد: این دستاورد عظیم یک هشدار جدی از سوی فرزندان انقلاب اسلامی به دشمنان این ملت به ویژه آمریکای جنایت کار بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که پیشرفت‌های نظامی و دفاعی کشورمان در چهل سال اخیر بر قدرت بازدارندگی ما افزوده است، بیان داشت: این اقتدار نظامی ایران اسلامی سبب شده حتی دشمنان ما نیز جرأت کوچکترین خطا و اشتباه در برابر کشورمان را ندارند.
 
وی با تأکید بر این که دشمنان این ملت بدانند تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی نمی‌تواند مانع پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه نظامی و دفاعی شود، خاطرنشان کرد: امروز نیرو‌های مسلح کشورمان با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی خود در اوج اقتدار قرار دارند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات