۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۵۰۳۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

تکلیف مداری از ویژگی های شهید حجت الاسلام قاسمی بود

تکلیف مداری از ویژگی های شهید حجت الاسلام قاسمی بود
حجت الاسلام نظیری گفت: شهید قاسمی تمام عمر خود را به دنبال تبلیغ در راه دین و در مسیر تکلیف بود و خداوند متعال نیت او را به خوبی انتخاب کرد و در جوار رحمت خویش قرار داد.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه شهید مصطفی قاسمی که سال گذشته ناجوانمردانه به شهادت رسید، اظهار داشت: شهید حجت الاسلام قاسمی در اوج مظلومیت به شهادت رسید.

وی خاطرنشان کرد: شهادت شهید قاسمی نشان داد که در راه تعالی و رسیدن به مدارج عالیه الهی هیچ زمان راه بسته نیست و وابسته به جایگاه رسمی و پست مدیریتی نیست بلکه فقط به اخلاص ارتباط دارد.

حجت الاسلام نظیری ابراز داشت: این شهید تمام عمر خود را به دنبال تبلیغ در راه دین در مسیر تکلیف بود و خداوند متعال نیت او را به خوبی انتخاب کرد و در جوار رحمت خویش قرار داد.

وی تکلیف مداری را یکی از ویژگی های شهید قاسمی توصیف کرد و اظهار داشت: این شهید بزرگوار پاداش یک عمر تلاش و تبلیغ مخلصانه را از خداوند دریافت کرد و از خداوند مسالت داریم که ما در در مسیر بندگی مخلصانه خود قرار دهد./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات