۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۵
کد خبر: ۶۵۰۸۴۶
نماینده ولی فقیه در خوزستان: 

انقلاب اسلامی در مقایسه با حکومت های غربی برخوردار از پشتوانه مردمی است

انقلاب اسلامی در مقایسه با حکومت های غربی برخوردار از پشتوانه مردمی است
امام جمعه اهواز با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مقایسه با حکومت های غربی برخوردار از پشتوانه مردمی است، گفت: پیوستگی مناسبی میان مردم و نظام به‌ویژه دربحث ولایت وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، پنجشنبه شب در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه مقایسه ایران اسلامی با هر جایی از جهان قیاس مع الفارق است، اظهار داشت: ایران اسلامی تربیت شده سیره اهل بیت است، در سیره اهل بیت وقتی بنای مواسات پیش می آید، ائمه خود را فراموش می کنند و کاملا در پی رفع حاجت جامعه اسلامی و حتی غیرمسلمانان هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه جامعه هدف هر مسلمانی باید رفع حاجت نیازمندان باشد، خاطرنشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی توجه ویژه ای به نیازمندان شده است، اگر در جاهایی کاری صورت نگرفته به خاطر تلاش دشمنان برای به شکست کشاندن نظام اسلامی است.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی روز به روز در جهان می درخشد، ادامه داد: توحش غربی در بحران کرونا نمود پیدا کرد و گرسنگی بر آنها غلبه کرده است، آمریکای مدعی ابرقدرتی در صورت ادامه کرونا به زمین خواهد خورد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مقایسه با حکومت های غربی برخوردار از پشتوانه مردمی است، تصریح کرد: پیوستگی فوق العاده ای میان مردم و نظام به‌ویژه در بحث ولایت وجود دارد، شور کمک به نیازمندان در سراسر مملکت و در همه شهرها مشاهده می شود، در خوزستان علی رغم مشکلات اما ولایتمداری و کمک به نیازمندان ثابت شده و به قول امامین انقلاب اسلامی، دینش را به اسلام و انقلاب ادا کرد.

وی بیان اینکه تبلیغات سوء و عملکرد نادرست برخی افراد سبب نارضایتی می شود، اضافه کرد: در ماه رمضان، مساجد و پایگاه ها و بسیجی ها، مردم و نیروهای مسلح پای کار بوده و به اکرام نیازمندان می پردازند ضمن اینکه ۲۰ هزار بسته غذایی در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در میان نیازمندان توزیع می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه در دو هفته اخیر حدود صد هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان استان توزیع شده است، بیان داشت: فعالیت مجموعه های زیرنظر رهبری برای همگان تبیین شود، متاسفانه به علت کم کاری رسانه ای؛ دشمنان سوءاستفاده کرده و فعالیت ها را زیر سوال می برند و در این میان غافلان داخلی نیز همراه هستند.

امام جمعه اهواز به فعالیت گروه های جهادی در تعمیر وسائل خنک کننده و خانگی نیازمندان اشاره کرد و گفت: دانشگاه ها و دانشجویان افزون بر کمک به نیازمندان در زمینه جهش تولید گام بردارند، در زمینه صنعت ظرفیت بی بدیلی داریم، در بستر فراهم شده با تقویت کشاورزی بسیاری از جوانان شاغل خواهند شد./۹۴۵۶/پ310/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات