۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۶۵۲۵۰۵
از سوی مدرسه علمیه صالحیه صورت گرفت؛

توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در رزمایش مومنانه

توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در رزمایش مومنانه
رنگرز از توزیع بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی در رزمایش مومنانه خبر داد و گفت: این بسته‌های معیشتی بین نیارمندان دو استان لرستان و مازندران توزیع شد.

سرکار خانم فاضله، نرگس رنگرز مدیر مدرسه علمیه صالحیه تجریش، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: طلاب مدرسه علمیه خواهران صالحیه در جهت تحقق بخشیدن به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر راه اندازی رزمایش همدلی و توجه به قشر های آسیب دیده اقدام به تهیه بسته های معیشتی و توزیع آن در میان نیازمندان کردند.

وی افزود: طلاب و مسؤولان جهادی مدرسه علمیه صالحیه به مناسبت ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و لیالی قدر قریب به 100 بسته معیشتی تهیه و بین خانواده های محروم دو استان مازندران و لرستان توزیع کردند.

رنگرز با بیان اینکه گروه جهادی صالحیه در ایام کرونا اقدامات شایسته ای در مقابله به کرونا ویروس انجام داد، ابراز کرد: از اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی می توان به تغسیل و تجهیز اموات کرونایی اشاره کرد.

مدیر مدرسه علمیه صالحیه به حضور بانوان جهادگر صالحیه در بیمارستان جهت پرستاری و رسیدگی به بیماران کرونایی اشاره کرد و افزود: حضور در بیمارستان شهدای تجریش و تبریک میلاد امام زمان(عج) به پرستاران و جهادگران بخش کرونایی و اهدای شاخه گل و نذورات تبرکی امام زاده صالح(ع) به تمامی پزشکان و پرستاران این بیمارستان از جمله اقدامات طلاب جهادی مدرسه علمیه صالحیه به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه طلاب جهادی مدرسه علمیه صالحیه در امر غربالگری طرح سلامت مشارکت و همکاری خوبی با وزارت بهداشت داشتند، گفت: در ایام کرونا علاوه بر تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی 5 راس گوسفند قربانی و گوشت آن بین نیازمندان و خانواده شهدای تیپ فاطمیون توزیع شد.

رنگرز با بیان اینکه صدها ماسک توسط طلاب جهادگر گروه جهادی صالحیه دوخته و بین نیارمندان توزیع شد، عنوان کرد: همچنین ارائه مشاوره به افرادی که در برخورد با بیماری دچار استرس و مشکل شدند از اقداماتی بود که توسط گروه جهادی صالحیه به منظور حفظ و تقویت سلامت روان جامعه انجام شد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات