۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۵۳۳۳۵

۴۳ هزار بسته غذایی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان درمیان مددجویان بوشهری توزیع شد

۴۳ هزار بسته غذایی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان درمیان مددجویان بوشهری توزیع شد
مدیرکل کمیته امداد بوشهر گفت: در اجرای طرح رزمایش مواسات ۴۳ هزار بسته غذایی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان میان مددجویان بوشهری تاکنون توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد لطفی با قدردانی از همکاری مردم در ماه مبارک رمضان در رسیدگی به نیازمندان اظهار داشت: مردم استان بوشهر در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه 40 هزار خانوار بی‌بضاعت استان بوشهراز خدمات کمیته امداد بهره می‌برد افزود:خدمات کمیته امداد به این خانوارها با همکاری نیکوکاران و خیران در ماه مبارک رمشان افزایش می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر اجرای رزمایش کمک رسانی به افراد نیازمند در ارائه بسته‌های معیشتی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان 43 هزار و 728 بسته معیشتی به ارزش 11 میلیارد تومان میان نیازمندان و افرادیکه از کرونا آسیب اقتصادی دیده‌اند توزیع شده است.

لطفی با بیان اینکه خانوارهای مددجوی این نهاد از بسته‌های حمایتی و معیشتی بهره‌مند شده‌اند خاطر نشان کرد: حداقل هر بسته معیشتی 200 هزار تومان است که با مدیریت نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و همکاری قرارگاه مواسات همدلی و کمک مومنانه میان نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه این سبدهای غذایی و معیشتی در شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع شده است گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی و معیشنی 50 آشپزخانه برای تهیه غذای گرم در ماه مبارک رمضان ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر خاطر نشان کرد: در راستای طبخ غذای گرم ویژه نیازمندان در ماه مبارک 50 آشپزخانه ثابت مهدوی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر راه‌اندازی شد و تاکنون 260 هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل بهداشتی میان نیازمندان در هنگام افطار توزیع شده است.

لطفی افزود: توزیع غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد که در اجرای طرح یاد شده از همکاری خیران و نیکوکاران قدردانی می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات