۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۵۶۰۲۲
نماینده شیروان در مجلس:

مدیران فارغ از سلایق سیاسی به فکر افزایش بهره‌وری برای توسعه شیروان باشند

مدیران فارغ از سلایق سیاسی به فکر افزایش بهره‌وری برای توسعه شیروان باشند
جدی گفت: مدیران با هر سلیقه سیاسی و جناحی که داشته و دارند، باید گذشته را فراموش کنند و به فکر کار و افزایش راندمان بهره‌وری برای توسعه شهرستان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، علی جدی، نماینده مردم شیروان و نایب رییس دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، بر همت و اهتمام همگانی به ویژه مدیران شیروان برای ارتقای این شهرستان در شئون مختلف تأکید کرد.

وی با اشاره به پیگیری جدی طرح‌های توسعه‌ای از وزرای مرتبط، اظهار کرد: درخواست‌هایی که برای منفعت و توسعه شهرستان باشد را در وزارتخانه‌ها، طلبکارانه دنبال کرده و اجازه نمی‌دهیم حقی از شهرستان ضایع شود.

جدی ادامه داد: البته مدیران دستگاه اجرایی هم باید مسلط به امورات بودجه‌ای باشند و راهکارهای جذب کامل و بیشتر اعتبارات را ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران با هر سلایق سیاسی و جناحی که داشته و دارند، باید گذشته را فراموش کنند و به فکر کار و افزایش راندمان بهره‌وری برای توسعه شهرستان باشند.

امین رضا مرآتی، فرماندار شیروان نیز در این نشست، با تأکید بر همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های شهرستان با نماینده شیروان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها باید از ظرفیت نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی جهت رفع مشکلات و جذب اعتبارات ملی اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، شهرستان شیروان در اجرای برنامه‌های اقتصادی موفق عمل کرده است.

مرآتی تصریح کرد: اعتبارات تخصیص یافته به شیروان پاسخگوی نیازات شهرستان نیست؛ ازاین‌رو باید از ظرفیت‌های ملی از طریق نماینده مجلس برای جذب سرمایه‌گذار استفاده کنیم.

فرماندار شیروان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به از سر گرفته شدن روال عادی فعالیت بیمارستان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شیروان، اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان امام خمینی (ره) جهت خدمت‌رسانی بهینه به همشهریان کافی نیست و با توجه به دستور وزیر بهداشت و درمان در خصوص ضرورت انجام خدمات و عمل‌های جراحی الکتیو (غیر اورژانس) در شهرستان‌ها، به‌کارگیری فضای مناسب بیمارستان هاشمی ضروری است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و زحمات شبانه‌روزی کادر درمان و مسؤولان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان‌ها، بسترسازی مناسب و جداسازی استاندارد فضاها برای انتقال بخش‌های درمانی از بیمارستان امام خمینی (ره) به بیمارستان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی شیروان انجام گرفته است.

فرماندار شیروان تأکید کرد: با تدابیر اندیشیده شده، طبقه سوم بیمارستان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با یک مسیر ورود و خروج مجزا و کادر درمانی مستقل از بخش‌های دیگر بیمارستان، مختص بیماران حاد تنفسی شده و با ضدعفونی‌های انجام‌شده، بخش‌های دیگر بیمارستان آماده پذیرش بیماران عادی خواهد بود و مردم نگرانی از این بابت نداشته باشند.

مرآتی تأکید کرد: بیمارستان آیت‌الله هاشمی شیروان با امکانات و محیط مطلوب بستر مناسبی برای خدمات‌رسانی بهینه به بیماران خواهد بود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات