۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۵۶۲۱۸
حجت الاسلام صالحی:

محاکمه دانه درشت‌ها نشان از عزم دستگاه قضا برای اجرای عدالت در کشور است

محاکمه دانه درشت‌ها نشان از عزم دستگاه قضا برای اجرای عدالت در کشور است
حجت الاسلام صالحی گفت: محاکمه بدون مماشات دانه درشت‌های منتسب به باندهای قدرت و ثروت نشان دهنده عزم دستگاه قضا برای اجرای دقیق عدالت در کشور است.
حجت الاسلام صالحی سید جلال، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و همچنین هفته قوه قضائیه، برقراری عدالت در جامعه اسلامی را یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه قضا عنوان کرد.
 
وی با بیان این که در مدیریت جدید قوه قضائیه شاهد روند امیدبخشی در دستگاه قضا هستیم، افزود: اقدامات قاطعانه رییس قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی موجب دلگرمی ملت ایران شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که محاکمه دانه درشت‌های منتسب به بدنه قدرت بدون مماشات نشان دهنده عزم دستگاه قضا برای اجرای دقیق عدالت در کشور است، ادامه داد: به طور حتم ملت ایران از این گونه اقدامات انقلابی رییس قوه قضائیه حمایت خواهند کرد.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که ششمیر عدالت باید بدون توقف، هراس و انحراف تا برچیدن کامل مفسدان اقتصادی ادامه داشته باشد، تصریح کرد: مقابله با فساد و اجرای دقیق عدالت یکی از مهم‌ترین اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهل سال اخیر بوده است.
 
وی با اشاره به این که ایستادگی در برابر فساد و اجرای عدالت یک مطالبه عمومی است، ادامه داد: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، اما این رویکرد جدید دستگاه قضا ستودنی است و باید با قدرت ادامه پیدا کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که به طور حتم رویکرد جدید دستگاه قضا هیچ حاشیه امنی را برای دانه درشت‌ها و مفسدان اقتصادی باقی نخواهد گذاشت، تصریح کرد: به طور حتم دستگاه قضا مسیر سختی را در پیش خواهد داشت و با حمایت قاطع ملت بزرگ ایران همه کسانی که از بیت المال سوء استفاده کرده اند به جزای اعمال خود خواهند رسید.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که دستگاه قضا باید پناهگاهی امن برای مستضعفان و محرومان جامعه اسلامی باشد، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت احقاق حقوق از دست رفته مردم استفاده شود.
 
وی با اشاره به این که متأسفانه در طول سال‌های اخیر عده‌ای با اتصال به باند‌های قدرت و ثروت تلاش کردند تا بیت المال مسلمین را به تاراج ببرند، خاطرنشان کرد: اما امروز به برکت مدیریت جهادی و انقلابی در رأس قوه قضائیه، این بند‌های قدرت و ثروت دیگر نخواهند توانست به سوء استفاده‌های خود از منابع این ملت ادامه دهند./950/ت310/ب1
ارسال نظرات