۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۶۵۸۶۴۷

داستان «هلهله فرشته‌ها» با تحلیل زندگی زناشویی منتشر شد

داستان «هلهله فرشته‌ها» با تحلیل زندگی زناشویی منتشر شد
کتاب «هلهله فرشته‌ها» نوشته علی‌اکبر حایری و سعید شریف‌یزدی به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) به همت نشر معارف منتشرشد

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب «هلهله فرشته‌ها» نوشته علی‌اکبر حایری و سعید شریف‌یزدی به‌تازگی و به‌مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) توسط نشر معارف منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب، داستان زوجی امروزی به‌نام‌های شیرین و فرهاد را در بر می‌گیرد که وارد زندگی مشترک می‌شوند و در طول زندگی خود با مشکلات و دوراهی‌های مختلف روبرو می‌شوند.

«هلهله فرشته‌ها» صرفا داستانی نیست و نویسندگانش در موقعیت‌های مختلفی که شیرین و فرهاد با آن‌ها روبرو می‌شوند، بخشی از زندگی آسمانی امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) را به‌عنوان راهکار و تکنیک‌های خوشبختی ذکر کرده و سپس آن را از منظر روانشناسانه تحلیل کرده‌اند.

به‌این‌ترتیب، مخاطب کتاب مورد اشاره، با تکنیک‌های خوشبختی مختلفی در زندگی مشترک روبرو می‌شود که با پیروی از سیره زندگی زناشویی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) طراحی شده‌اند. این‌کتاب با ۱۲۸ صفحه و قیمت ۲۵ هزار تومان منتشر شده است./925/د102/ق

ارسال نظرات