۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۶۳۲۰۴
در اعتراض به اقدام موهن نشریه فرانسوی؛

تجمع بزرگ اعتراضی مردم کاشان در محکومیت اهانت به پیامبراکرم برگزار شد

تجمع بزرگ اعتراضی مردم کاشان در محکومیت اهانت به پیامبراکرم برگزار شد
اصفهان - تجمع بزرگ اعتراضی مردم ولایتمدار کاشان در محکومیت اهانت به پیامبراکرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میدان ۱۵ خرداد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دراین مراسم که شامگاه امروز در میدان ۱۵ خرداد این شهرستان برگزار شد، گفت: تمام امید دنیای استکبار برای غلبه بر اسلام ناب محمدی از چندین دهه به یأس و نا امیدی دچار شده است و آن‌ها متوجه شده اند که نه قدرت نابودی و نه قدرت محدود کردن اسلام را دارند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی
وی افزود: امروز اسلام در فلسطین درخشیده است، در لبنان حزبی را تأسیس کرده است، در سوریه نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کرده و خواب شیطانی استکبار را درخاورمیانه آشفته کرده است.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: اسلام به انداره‌ای قوی و مقتدر است که در رأس آن، ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط قرار دارد و حامیان آن نیرو‌های حزب الله و بسیج و مردم متدین هستند و از دل آن عاشورا و تاسوعا می‌جوشد و می‌خروشد به طوریکه حتی بیماری کرونا قدرت جلوگیری از جوشش اعتقادی مردم را ندارد، قطعا استکبارجهانی نیز در برابر آن ناتوان است و ناتوانی دنیای استکبار را همه دنیا مشاهده کردند.

تجمع بزرگ اعتراضی مردم کاشان درمحکومیت اهانت به پیامبراکرم برگزار شد
نماینده ولی فقیه در کاشان هتاکی و جسارت به پیامبراکرم (ص) را نشانه ذلت و حقارت و رذالت استکبار جهانی دانست و گفت: دنیا اگر نمی داند و شعور دارد باید بداند نام ۲۹ پیامبر و حضرت مریم در قرآن آمده است و مسلمانان حتی دست بدون وضو روی نام آن‌ها نمی‌گذارند.

وی جسارت و اهانت به پیامبراکرم (ص) را نشانه گستاخی و بی ادبی و هتاکی و نداشتن شعور و فرهنگ اجتماعی دشمنان اسلام دانست و افزود: لعنت بر فرهنگ و آزادی بیان دنیای غرب که بخواهد تجاهر و هتاکی را به عنوان یک فرهنگ، تحت عنوان آزادی بیان تبین کند.

تجمع بزرگ اعتراضی مردم کاشان درمحکومیت اهانت به پیامبراکرم برگزار شد
آیت الله سلیمانی ادامه داد: دشمنان اسلام در تلاش هستند تا غیرت امت اسلامی را محک بزنند تا متوجه شوند مسلمانان میزان ارزش‌های اعتقادی برایشان اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: دنیای استکبار با شگرد هتاکی به مقدسات اسلام و پیامبراکرم (ص) به دنبال انحراف افکار عمومی جهان از جنایات صهیونیسم جهانی، استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا است، اما امام خمینی (ره) به ما آموخته است هرچه فریاد دارید آن را منسجم و جهت دار و هدفمند کنید و بر سر آمریکا بکشید.

تجمع بزرگ اعتراضی مردم کاشان درمحکومیت اهانت به پیامبراکرم برگزار شد
آیت الله سلیمانی بر عکس العمل کشور‌های اسلامی در برابر هتاکی به ساحت مقدس پیامبراکرم (ص) تأکید کرد و ابراز داشت: اگر کشور‌های اسلامی در برابر این هتاکی به پیامبر اکرم(ص) سکوت کنند، نشانه حمایت حکومت‌های وابسته به آمریکا از این حرکت نابخردانه است.
 
لازم به ذکر است، در پایان این تجمع بزرگ اعتراضی مردم شهرستان کاشان قعطنامه ای در محکومیت اهانت مجله فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) ار سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان قرائت شد./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات