۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۶۶۳۵۵۶

کتاب صوتی طلایه داران مجنون منتشر می شود

کتاب صوتی طلایه داران مجنون منتشر می شود
سردار مولایی با اشاره به اهمیت جایگاه رزمندگان البرزی در طول دوران دفاع مقدس گفت: کتاب صوتی طلایه داران مجنون با معرفی تپه کرجی ها در گیلان غرب منتشر می شود.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «سردار یوسف مولایی» در گفت و گویی در خصوص اعلام ویژه برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس البرز گفت: کتاب صوتی طلایه داران مجنون با معرفی تپه کرجی ها در گیلان غرب منتشر می شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: این ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس از روز شنبه ۲۲ شهریور تا جمعه ۲۸ شهریور از اپلیکیشن طاقچه و رادیو البرزبا همت معاونت های فرهنگی و حفظ آثار منتشر می شود.

وی توضیح داد: هدف از انتشار این کتاب صوتی، معرفی جایگاه هویتی رزمندگان استان البرز در طول دوران دفاع مقدس و معرفی رادمردی های آنان در جهت حفظ و پاسداری از آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی است. 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز مطرح کرد: پنچ گروه از رزمندگان بسیجی و سپاهی از شهر کرج به فرماندهی شهید مهدی شرع پسند به گیلانغرب در دی ماه سال ۵۹ اعزام شدند و در ۲ عملیات ایذایی قله استراتژیک چغالوند را به تصرف خود درآودند و در جریان آن گیلان غرب از دید مستقیم نیروهای بعثی خارج شد./826/د102/ق

ارسال نظرات