۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۶۴۱۱۷
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر قزوین مطرح کرد؛

نقش مهم علما در شکست پروژه تحریف

نقش مهم علما در شکست پروژه تحریف
قزوین - حجت الاسلام معبودی با بیان این که طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب با شکست تحریف، تحریم نیز شکست می‌خورد، گفت: شکست تحریف توسط علما قابل تحقق و لازم است.

حجت الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره تحریم دشمن گفت: دشمن از تحریم سه هدف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: به ستوه آوردن مردم و جلوگیری از پیشرفت علمی در کشور به دلیل قرار گرفتن در رتبه‌های بالای علمی و ورشکست کردن و متلاشی کردن اقتصاد کشور از اهداف تحریم‌های دشمن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین ابراز داشت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب با شکست تحریف، تحریم نیز شکست خواهد خورد، ما از ابتدای انقلاب تحریم هستیم اما در تحریف آدرس غلط دادن به مردم مورد نظر است.

وی ادامه داد: انقلاب‌های توحیدی و ادیان الهی را تحریف با شکست مواجه کرده و از این رو باید نسبت به آن توجه ویژه داشت؛ زیرا دشمنان در دفاع مقدس نیز در پی ایجاد تحریف هستند.

این مقام مسئول با بیان اهداف تحریف کنندگان گفت: ایجاد شبهه؛ مشغول کردن اذهان مردم به امور فرعی و کنار رفتن امور اصلی؛ ایجاد فتنه، شکست و ایجاد انحراف در مسیر هدایت درست مردم که در زمان کنونی جدایی از انقلاب، روحانیت و اسلام است از جمله اهدافی هستند که تحریف کنندگان آن را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: هنگامی که هدایت به جای علما و افراد دلسوز در دست شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی قرار گیرد نتایج مورد نظر دشمنان را به همراه خواهد داشت و افراد را از مسیر هدایت درست دور می‌کند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: باور به از بین رفتن تحریم‌ها و بیان اینکه برجام را خدا آورد نه ما  از جمله تحریف‌های موجود است؛ همچنین نباید باور داشت که با دفاع از احزاب خاص در ریاست جمهوری آمریکا تحریم‌ها برداشته می‌شود.

وی افزود: اقتصاد ریاضتی دانستن اقتصاد مقاومتی از دیگر تحریف‌های موجود است و درصورت عمل به اقتصاد مقاومتی امروز مشکلات معیشتی زیادی نداشتیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الأمر(عج) قزوین ابراز داشت: با تحقق تحریف؛ مرام‌ها و مسلک‌های دروغین ایجاد شده و بازار شیادان رونق می‌گیرد، جامعه واحد و انسجام از بین می‌رود، جامعه پیام رسان‌های حقیقی و الهی را خانه نشین یا شهید می‌کند که شهادت امام حسین(ع) و خانه نشینی امیرالمؤمنین(ع) از نمونه‌های آن هستند.

وی در پایان گفت: بی تفاوت شدن افراد نیز از جمله نتایج ایجاد تحریف در جامعه است؛ شکست تحریف توسط علما قابل تحقق است و لازم است این قشر حقیقت تحریف را برای جامعه بیان کرده و طلاب نیز به فضای مجازی و مسائل روز ورود پیدا کنند./955/ت210/ب1

مجید ابراهیمی
ارسال نظرات