۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۶۴۹۳۷
امام جمعه ازنا:

ضرورت بهره مندی از ظرفیت حوزه و روحانیت در عرصه تبلیغ

ضرورت بهره مندی از ظرفیت حوزه و روحانیت در عرصه تبلیغ
لرستان- حجت الاسلام سپهوند حوزه علمیه را ظرفیتی عظیم برای بهره مندی از توان تبلیغی طلاب و مبلغان خواند و گفت: از این ظرفیت باید در رشد و تعالی فرهنگی جامعه بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، بعداز ظهر امروز در  جلسه شورای تبلیغ، با حضور مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) ازنا که در فضای باز دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، گفت: تبلیغ رسالت خطیر حوزه و روحانیت است.

امام جمعه ازنا خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت حوزه علمیه به خوبی در عرصه تبلیغ استفاده شود و شاهد حضور پر رنگ روحانیت در جامعه باشیم.

وی روحانیت را امین مردم دانست و افزود: حضور روحانیت در مناطق روستایی نقش بسزایی در کاهش مشکلات مردم آن منطقه و اثرگذاری بیشتر فعالیت های تبلیغی شده است.

حجت الاسلام سپهوند در ادامه تأکید کرد: باید مشکلات مساجد و خانه های عالم روستاها بررسی شود و زمینه حضور روحانیت در خانه های عالم فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود مشکلات فرهنگی در جامعه به ویژه در شهرستان ازنا افزود:  روحانیت و مبلغان در رفع این مشکلات و ارتقای فرهنگ جامعه باید نقش آفرینی کنند.

امام جمعه ازنا تأکید کرد: باید مشکلات فرهنگی توسط روحانیت بررسی شود و با تکیه بر فعالیت های بر فعالیت های فرهنگی تبلیغی جلوی رواج آسیب ها و هجمه های فرهنگی گرفته شود./9451//210/خ

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات