۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۶۶۹۰۷
رهبر شیعیان پاکستان در روز تأسیس سازمان ملل مطرح کرد؛

سازمان ملل متحده هیچ قدرتی برای حل مشکلات دنیا ندارد

سازمان ملل متحده هیچ قدرتی برای حل مشکلات دنیا ندارد
رهبر شیعیان پاکستان گفت: با وجود قراردادها و تنبیه سازمان بین الملل هنوز در کشمیر جنایات هندوستان، آمریکا و اسرائیل ادامه دارد.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان در واکنش پیام خود به مناسبت روز تاسیس سازمان ملل متحد گفت: روز تاسیس این سازمان در زمانی اتفاق افتاد که از یک طرف برای امنیت افغانستان عملیات شروع شده است و از سوی دیگر در چند ماه اخیر در کشمیر و هندوستان جنایات به اوج رسیده است و اوضاع منطقه هم بسیار نگران کننده است و به نام معامله قرن درحال اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به کمک قدرت های شیطانی است و در این زمان مسئولیت سازمان ملل متحد بسیار سنگین شده است.

وی افزود: در دنیا این تفکر وجود دارد که سازمان ملل در مقابل قدرت‌های بزرگ سرنگون می شود، چون باوجود قرارداد ها و تنبیه سازمان بین الملل هنوز در کشمیر جنایات هندوستان، آمریکا و اسرائیل ادامه دارد و برای از بین بردن این تفکر باید این سازمان تلاش کند.

رهبر شیعیان پاکستان با بیان اینکه سازمان بین الملل تا اکنون هیچ نقش تاثیر گذاری در حوادث دنیا نداشته است اظهار داشت: اگر سازمان ملل درست وظیفه خود را انجام می داد امروز توهین به مقدسات مذاهب مختلف نمی شد و همچنین در اجرای قانون آزادی بیان هم هیچ نقشی نداشته، سازمان ملل باید قدرت حل مشکلات ملت ها را داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی در پایان اظهار داشت: پاکستان برای امنیت جهان و منطقه قربانیان زیادی داده است، و بویژه در مبارزه با تروریسم مردم و دولت پاکستان فداکاری کردند و سازمان ملل متحد هم معترف است، اما بخاطر توطئه دشمن اکنون با تحریم های مختلف روبرو است و در این هم شکی نیست که پاکستان برای حقوق بشر، آزادی بیان و... باید تلاش بیشتری کند./د102/ف

ارسال نظرات