۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۶۷۹۶۷
مدیر حوزه علمیه منطقه کاشان:

حفاظت از آرمان های نظام جزء اولویت های حوزه انقلابی است

حفاظت از آرمان های نظام جزء اولویت های حوزه انقلابی است
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: ایستادن پای آرمان‌های انقلاب و دفاع از آرمان‌های شهدا و دفاع از جامعیت انقلاب اسلامی از جمله ویژگی‌های حوزه انقلابی است.
حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: حوزه انقلابی مد نظر رهبرمعظم انقلاب دارای ویژگی‌های متعددی است که تمامی این ویژگی‌ها باید مورد توجه حوزه قرار داشته باشد.

وی حوزه پاسخگو، به روز بودن و تحلیل و بررسی مسائل و مشکلات کشور را در رأس امور حوزه انقلابی دانست و ایستادن پای آرمان‌های انقلاب و دفاع از آرمان‌های شهدا و دفاع از جامعیت انقلاب اسلامی را از جمله ویژگی‌های حوزه انقلابی برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمن فرجی با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده انقلاب اسلامی ایران از حوزه آغاز شده است و ضربه زدن و آسیب زدن به انقلاب اسلامی نیز باید از حوزه آغاز شود، اظهار داشت: دشمن برای اینکه به حوزه آسیب بزند توطئه و برنامه ریزی زیادی داشته است.

وی مطرح کردن شیعه انگلیسی را یکی از آسیب‌های دشمن به حوزه دانست و ابراز داشت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود گرایش حوزویان به افراد مختلف و زمینه سازی برای ظهور در حوزه را مطرح کرد، اما با درایت رهبری آسیب‌ها شناسایی شدند و حوزه انقلابی با همان متد‌ها و روش‌هایی که مد نظر رهبری بود درحال تحقق است.

مدیرحوزه علمیه منطقه کاشان گفت: آسیب‌ها و مسائلی که قبلا در حوزه مطرح بوده به خوبی شناسایی شده و حوزه به سمت حوزه انقلابی هدایت و در حرکت است.

به گفته وی مشکلات و آسیب‌هایی که قبلا در حوزه مطرح بوده امروز برطرف شده و شاهد یک حوزه انقلابی و با بصیرت و با درایت و در مسیر انقلاب و شهدا هستیم و آرمان‌های نظام و حفظ آرمان‌ها در اولویت حوزه‌های علمیه قرار دارد./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات