۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۶۶۹۲۹۶
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

ترور شهید فخری‌زاده هدیه بایدن برای نتانیاهو و پیام او به ملت ایران است

ترور شهید فخری‌زاده هدیه بایدن برای نتانیاهو و پیام او به ملت ایران است
اصفهان - حجت الاسلام میرزایی گفت: ترور دانشمند هسته ای شهید فخری زاده نخستین هدیه جو بایدن به نتانیاهو و نخستین پیغام بایدن برای مردم کشور ما است.

حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، ضمن تسلیت و تبریک به خانواده معظم دانشمند شهید فخری‌زاده، رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، گفت: در یک نگاه تحلیلی اگر دقت کنیم پروژه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران از سال 88 و در دولت اوباما که بایدن رییس جمهور جدید آمریکا معاون آن بود آغاز شد.

نماینده مردم اصفهان در ادامه افزود: ترورهای هسته‌ای در دولت اوباما با هدف فشار بر ایران برای مذاکره با آمریکا و شکل گرفتن برجام هسته‌ای انجام شد و امروز نیز همان دستورالعمل در دستور کار دولت آمریکا قرار گرفته است، ترور دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده نخستین هدیه جو بایدن به نتانیاهو و نخستین پیغام بایدن برای مردم کشور ما است.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به مواضع رییس جمهور روحانی در خصوص مذاکره با آمریکا، تصریح کرد: در سه دولت لیبرال سه سپهبد کشور ما شهید شدند، موضع گیری‌های سیاستمداران داخل کشور ما است که آمریکا و اسرائیل را جری کرده و موجب می‌شود دست به چنین گستاخی‌هایی بزنند.

وی خاطرنشان کرد: همان جریانی که به دنبال فشارهای داخلی تلاش می‌کرد تا با آمریکا وارد مذاکره شود، امروز هم خطاها و پالس‌های همان جریان برای بیگانگان سبب این اتفاقات در کشور می‌شود و چنین اقداماتی باعث شده دشمن جرأت کند دانشمند هسته‌ای ما را به شهادت برساند./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات