۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۶۹۳۲۹
آیت الله رشاد:

دیپلماسی ذلیلانه زمینه ساز ترور سرداران و دانشمندان هسته ای است

دیپلماسی ذلیلانه زمینه ساز ترور سرداران و دانشمندان هسته ای است
تهران - آیت الله رشاد ترور سرداران و دانشمندان هسته ای را نتیجه دیپلماسی ذلیلانه مسؤولان دانست و گفت: مردم بدون وقفه خواستار انتقام سخت از رژیم صهیونیستی و سعودی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله علی اکبر رشاد تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع)، امروز با ابراز تاسف از ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته فیزیک هسته ای دکتر فخری زاده، گفت: این حادثه تلخ یک هشدار بزرگ بود، هشدار و بیانگر انتقال میدان نبرد و کارزار به داخل مرزهای جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این واقعه نشان می دهد دشمن در حال تغییر سیاست خویش و اعمال آن سیاستی است که سالها به دنبال تحقق آن بوده است؛ ما وقتی در کنار مرزها و در بیخ گوش دشمن می جنگیدیم و خروش سلاح های مرگ بار نیروهای مربوط و مرتبط با نظام اسلامی گوش دشمن را کر می کرد و لرزه بر اندام او می انداخت هرگز جرات نداشت اینگونه فعالانه به ما تعرض کند.

تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) ادامه داد: اما وقتی از جبهه ها فاصله می گیریم و به جای نبرد عادلانه، عاقلانانه و مقتدرانه به برخورد ضعیف، ذلیلانه و ملتمسانه روی می آوریم نباید انتظار نتیجه ای غیر از این داشته باشیم؛ دیپلماسی ذلیلانه و التماسی نتیجه ای جز این که دشمن قدم ها و فرسخ ها پیش بیاید و در عمق و پایتخت کشور علیه ما عملیات کند، ندارد.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه استان تهران در ادامه بیان داشت: وقتی بلافاصله بعد از شهادت سردار دلها مقام دیپلماسی کشور التماس مذاکره می کند و پیام مذاکره می دهد دشمن نیز وقیحانه از موضع بالا پاسخ می دهد مبنی بر اینکه ما نیاز به مذاکره نداریم.

وی افزود: وقتی همه امور خطیر و مهم کشور به مسائل خارجی پیوند می خورد، وقتی یک انتخابات در آن سوی جهان صورت می گیرد و مهره ای جایگزین مهره دیگر می شود بدون اینکه تغییری در ماهیت صورت بگیرد اما مسؤولان ما در این سو ملتمسانه پیام مذاکره به دشمن متقل می کنند آیا باید منتظر نتایجی جز این فجایع بود؟؟

آیت الله رشاد ادامه داد: وقتی که ساده لوحانه تصور می کنند این مهره با آن مهره دیگر تفاوت دارد و این را به از آن دیگری می بینند و می گویند ما ده ها سال است که با او دوست هستیم و رابطه داریم!! آیا این یک باور ساده لوحانه نیست؟ مگر می شود تا زمانی که انتقام سردار سلیمانی گرفته نشده سخن از مذاکره زد؟! پیام مذاکره در این موقعیت اظهار ذلت، ابراز ترس و تسلیم شدن در برابر دشمن است.

تولیت مدرسه علمیه امام رضا(ع) عنوان کرد: براساس کلام امیرمومنان علی(ع) کسی اگر بخواهد در درون خانه و مرزهای کشور با دشمن بجنگد و مقابله کند او ذلیل خواهد شد؛ دستگاه های اطلاعاتی کشور امروز چه می کند؟؟ چگونه ممکن است که نتانیاهو وزیر رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی با ولیعد مزدور یهودی نسب سعودی ملاقات کند و تفاهم داشته باشند و به این سرعت هدف خود را عملیاتی کنند؟؟ گونه عملیات و ترور صورت گرفته نشان از نوع ترور های صهیونیستی، سعودی و تکفیری دارد.

رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که مسؤولان دیدند مذاکره جواب نداد چطور بعد از انتخابات آمریکا مجدد پیام مذاکره می دهند مگر می شود انسان عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده شود! همین اقدام دشمن را وقیح و پر رو می کند، فقدان اقتدار دیپلماسی سبب می شود با وجود اقتدار موشکی دانشمند هسته ای در داخل کشور به دست دشمنان ترور شود حال اگر بر سر میز مذاکره بروید و اقتدار موشکی را به دشمن تقدیم کنید در آن هنگام دشمن چه بلایی می خواهد بر سر ملت و کشور بیاورد؟! از تاریخ بترسید، شما باید در برابر خداوند و ملت پاسخگو باشید؟ تنها چاره غلبه بر دشمن اقتدار سیاسی، نظامی، علمی و ... است.

وی افزود: امروز ایران به نقاط حساس و خطیر رژیم صهیونیستی و سعودی دسترسی دارد و می تواند مستقیما به آنها ضربه بزند چرا انتقام نگیرد؟ این خواسته و درخواست ملی و عمومی است که باید امنیت دشمن به خطر بیوفتد تا امنیت کشور تضمین شود. بایدن و ترامپ از یک قماش هستند امید به آنان نبندید و تا این حد به کشور لطمه نزنید تا چه زمانی می خواهید به بیرون دل ببندید و از داشته های داخلی غافل باشید؟

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و حفاظت باید تدبیری بیاندیشند تا هر چند وقت یک بار یک ظرفیت و شخصیت را از دست ندهیم؛ مسؤولان امنیتی باید مراقب اطلاعات دانشمندان و شخصیت های اثرگذار باشند.
0
0