۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۶۷۱۹۱۲
عمار انقلاب؛

آیت الله مصباح یزدی در قبال انحرافات فکری ایستادگی کرد

آیت الله مصباح یزدی در قبال انحرافات فکری ایستادگی کرد
آیت الله وافی گفت: آیت الله مصباح یزدی با بیانات و تالیفات ارزنده توانست در قبال انحرافات فکری و جریانات گمراه کننده ایستادگی کند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله ابوالقاسم وافی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.

 متن این پیام بدین شرح است؛

باسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال جانکاه فقیه بصیر و مجاهد، حکیم متعبد و زاهد، مفسر عالی مقام و  معلم اخلاق، حضرت آیت الله حاج شیخ محمد تقی مصباح یزدی اعلی الله مقامه را به ساحت مبارک حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و نائب بزرگوارشان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله العالی)، حوزه های علمیه، جوامع دینی در کشورهای اسلامی و بیت شریف ایشان تسلیت می گویم.

بدون تردید فقدان آن مبارز نستوه و متفکر عمیق را باید برای پویندگان راه فضیلت و کمال و جویندگان معارف عالیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، ضایعه ای سنگین به شمار آورد.

اینجانب با آشنایی نزدیک که با آن عزیز داشتم گواهی می دهم که علامه مصباح رضوان الله علیه عمر بابرکت خود را در تعلیم و تربیت، روشنگری و بصیرت افزایی اقشار مختلف بخصوص نسل جوان حوزوی و دانشگاهی و دلباخته حقائق دینی صرف نمود و با بیانات شیوا و تالیفات ارزنده توانست در قبال انحرافات فکری و جریانات گمراه کننده داخلی و خارجی ایستادگی کند و از مرزهای نظام اسلامی و ولایت فقیه به گونه ای شایسته پاسداری نماید.

امید آن که حوزه های علمیه و اساتید عظام و طلاب محترم باتضرع به درگاه خداوند تبارک و تعالی و توسل به ذیل عنایت مولایشان حضرت امام زمان عجل الله فرجه از همه  توان خود در تربیت نیروهای صالح به منظور نشر معارف اسلام و مقابله با هجمه دشمنان و توطئه مستکبران بهره گیرند. و با بیان و قلم خود راه دانشمندان و بزرگان گذشته را ادامه دهند.

قال تعالی فی کتابه: وَاللَّهُ مَعَكُم وَلَن يَتِرَكُم أَعمالَكُم. والسلام علیکم و رحمه  الله.

ابوالقاسم وافی، عضو مجلس خبرگان رهبری،  و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظرات