۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۸۳۲۱۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه آفریدند

مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه آفریدند
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: پیروز واقعی حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مردمی هستند که با حضور دشمن شکن خود به یاوه گویی‌های بیگانگان پایان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با قدردانی از حضور حماسی مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات  بیان داشت: در این انتخابات مردم پیروز میدان بودند.

مشارکت مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویی  های دشمنان اسلام و انقلاب بود

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات، افزود: بر خلاف توطئه های دشمن مردم با حضور پرشور در انتخابات این دسیسه دشمن را خنثی کرند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد 1400 مشت محکمی بر دهان یاوه گویی  های دشمنان اسلام و انقلاب بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: مردم ایران اسلامی در سایه این حضور حماسی باری دیگر تجدید بیعت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی را اعلام کردند و با آمدن صحنه ادامه داشتن راه نورانی شهدای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی عنوان داشت:  حضور غرورآفرین مردم ایران اسلامی و به ویژه مردم فهیم، ولایتمدار و با فرهنگ استان لرستان در سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر مردم سالاری دینی را در کشور متجلی ساخت.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: ملت ایران با آمدن پای صندوق های رأی حماسه بزرگ دیگری را در کارنامه پر افتخار این ملت فهیم و آگاه به ثبت رساندند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات