۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۹۹۶۰۷
حجت الاسلام والمسلمین حاج‌ابوالقاسم در گفت‌وگو با رسا:

سفرهای استانی نشانه عزم جدی دولت برای حل ریشه ای معضلات است

سفرهای استانی نشانه عزم جدی دولت برای حل ریشه ای معضلات است
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: بازدیدهای گسترده و مشاهده کردن مسائل بحرانی استان ها توسط دولتمردان نشانه عزم دولت برای حل ریشه ای معضلات است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، در رابطه با تاثیر سفرهای استانی آیت الله رئیسی بر بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی درون استانی و رفع سریع محرومیت ها از مناطق حاشیه ای، گفت: هیچ وقت معاینه از نزدیک و امراض را بدون واسطه مشاهده کردن با غایب بودن و از بیرون نظر دادن، شبیه هم نیستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: حرف ها و گفت‌وگوها آن زمان منجر به تصمیم های قاطع و جدی، اقدامات پیش‌گیرانه یا اصلاحی صحیح و اتمام پروژه های ناتمام می شوند که مشکلات و ایرادات از نزدیک و با دقت در جزئیات رؤیت شده باشند.

رئیس پژوهشگاه فقه نظام همت ویژه دولتمردان تازه نفس مبنی بر حل مشکلات مردم، بازدیدهای گسترده استانی و مشاهده کردن مسائل بحرانی استان ها توسط شخص رییس جمهور و یا وزیران همراه وی را نشانه عزم دولت برای حل ریشه ای معضلات دانست.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تاثیر ویژه حضور میدانی مسؤولان و راهبردی بودن این اقدام در مقابل انفعال و صندلی نشینی، گفت: دیدارهای آیت الله رئیسی از استانهای مختلف منوط به اخذ تصمیمات صحیح و مشکل گشا به هیچ عنوان کاری نمایشی نیست بلکه یک امر واقعی و تاثیرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج‌ابوالقاسم ضمن بررسی گزارشات اقتصادی واصله از دولت آیت الله رئیسی تصمیمات اقتصادی دولت را بسیار امیدوار کننده و برنامه ریزی شده دانست و اظهار داشت: امروز عمده چیزی که چرخش و حرکت مملکت را ترمیم می کند اصلاح وضعیت اقتصادی است و این مسئله دغدغه همگان از جمله علما و مراجع تقلید می باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در انتها حوزویان را تبیین کننده و انعکاس دهنده اقدامات موثر دولت در مسائل گوناگون به ویژه در مسئله اقتصادی ذکر کرد و گفت: امروز مسؤولیت روشن کردن امید در دل مردم کشور بر عهده ما حوزویان است و این با فعالیت رسانه ای صحیح حوزویان و افراد انقلابی انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یک طلبه ملا لغتی و حیران!!
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵
معانیه باید تصحیح شود به "معاینه" در پاراگراف آغاز خبر.
0
1