۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۰۷۰۹۶
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

غرور و انفعال؛ دو آسیب جدی برای مسئولان / اقتصاد کشور به مذاکرات گره نخورد

غرور و انفعال؛ دو آسیب جدی برای مسئولان / اقتصاد کشور به مذاکرات گره نخورد
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار اخیر کارگزاران نظام، گفت: غرور و انفعال دو آسیب جدی برای مسئولان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار  کارگزاران نظام، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به داشتن اخلاص و طلب مغفرت از خدا برای گناهان ظاهری و باطنی توصیه کردند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با کارگزاران نظام، گفت: غرور و انفعال دو آسیب جدی برای مدیران و کارگزاران نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه اگر مدیران و مسؤولان در انجام وظایف خود در قبال مردم کوتاهی داشته اند آن را جبران کنند، افزود: امیرمومنان(ع) در نامه پنجم خودشان به استاندار می‌فرمایند، مسؤولیت طعمه نیست بلکه امانت خدا است که به شما سپرده شده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: امیرمومنان(ع) در خطبه ۲۴۱ می‌فرمایند، مسؤولیت برای خوش گذرانی نیست و نمی‌توان کار‌های بزرگ را با خوش گذرانی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار به غرور و امتحان به عنوان دو آسیب نام برد و اظهار داشت: پیشرفت‌ها نباید سبب غرور شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: امیرمومنان(ع) درخطبه ۲۲۳ نهج البلاغه می‌فرمایند، حجت کسی که به کرم خدا مغرور شود نادرست‌ترین حجت‌ها است و عذر او از هر انسان دیگری سست‌تر است.

وی با اشاره به اینکه اگر برخی از مسؤولان می‌گویند نمی‌توان و نمی‌شود، برای این است که وعده‌های خداوند را باور ندارند، افزود: خداوند در آیه ۱۲۵ سوره آل عمران می‌فرماید، اگر تقوای الهی داشته باشید صبر و استقامت خواهید داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به رضایت رهبری از عملکرد رئیس جمهور، دستگاه دیپلماسی و وزیر امورخارجه، گفت: دستگاه دیپلماسی و وزیر امورخارجه در مذاکرات هسته‌ای در مقابل زورگویی غرب محکم ایستاده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار با تأکید بر اینکه اقتصاد کشور را به مذاکرات گره نزنید، ابراز داشت: اگر مذاکرات نتیجه مثبت و یا منفی داشته باشد، نباید اقتصاد کشور به مذاکرت گره زده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به تذکر رهبر معظم انقلاب برای منابع ارزی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب توجه به منابع ارزی برای هزینه در کار‌های زیربنایی کشور را از مسؤولان کشور خواستار شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات