۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۷۱۰۵۵۶
صبح امروز در آبادان صورت گرفت؛

نظارت میدانی اعضای کمیسیون عمران مجلس از محل حادثه متروپل

نظارت میدانی اعضای کمیسیون عمران مجلس از محل حادثه متروپل
به دنبال ماموریت رییس مجلس به کمیسیون عمران برای بررسی ابعاد حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، رییس و جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس از محل حادثه بازدید کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محمدرضا رضائی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال ماموریت محمدباقر قالیباف رییس مجلس برای بررسی ابعاد حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، تهیه گزارش از عملکرد دستگاه‌ها و شناسایی متخلفین این حادثه غمناک، به استان خوزستان سفر کرده و ضمن بازدید از محل ساختمان متروپل از آخرین وضعیت آواربرداری مطلع شدند.

گفتنی است؛ در این بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس با مردم و تیم‌های امدادی و خدمات‌رسان در منطقه گفت‌وگو و راهکارهای سرعت‌بخشی به روند آواربرداری را بررسی کردند.

لازم به ذکر است که اسماعیل حسین زهی نایب رییس کمیسیون عمران و نماینده مردم خاش و میرجاوه، عبدالجلال ایری نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان و سخنگوی کمیسیون، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، اقبال شاکری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس، جلیل مختار نماینده مردم آبادان، احمد محرم زاده یخفروزان نماینده مردم  اهر و هریس و عضو کمیسیون عمران مجلس و رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در این بازدید میدانی حضور داشتند.

ارسال نظرات