۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۱۶۷۲۲

انتقاد امام جمعه دزفول از متولیان بخاطر عدم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان

انتقاد امام جمعه دزفول از متولیان بخاطر عدم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان
خوزستان_امام جمعه دزفول گفت: روز خبرنگار روز مهمی است چرا که فعالیت خبرنگار در حرکت جامعه موثر است لذا انتظار داریم تا در وقت مناسب از خبرنگاران شهرستان تجلیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه ضمن انتقاد از متولیان برای تجلیل نکردن از خبرنگاران در دزفول اظهار داشت: با وجود تقارن روز خبرنگار و عاشورا انتظار می‌رفت این روز گرامی داشته شود؛ روز خبرنگار روز مهمی است چرا که فعالیت خبرنگار در فرهنگ و حرکت جامعه موثر است لذا انتظار داریم تا در وقت مناسب از خبرنگاران شهرستان تجلیل شود.

امام جمعه دزفول پیرامون ارسال ماهواره خیام با همکاری روسیه عنوان داشت: این ماهواره جدیدترین دستاورد فضایی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود؛ رسانه‌های غربی تلاش کردند ماموریت این ماهواره را نظامی معرفی کنند حال آنکه این ماهواره کار ارسال اطلاعات سنجشی برای حوادث غیرمترقبه و کشاورزی را برعهده دارد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی یکی از مولفه‌های اقتدار در دنیا را حضور کشور‌ها در فضا دانست و تصریح کرد: قرار است ماهواره‌های دیگری با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان به فضا ارسال شوند؛ امروز با ارسال این ماهواره قدرت خود را در مقایل دشمنان به نمایش گذاشتیم که جا دارد از متولیان این حوزه قدردانی کنیم.

وی با انتقاد از قطعی بدون برنامه برق در دزفول گفت: مدت زمان قطعی برق باید قابل تحمل باشد حال آنکه در این شرایط گرما تا ۱۳ ساعت برق برخی نقاط قطع شده است؛ مسوولان اداره برق دزفول گاهی عنوان می‌کند بالابر نداریم که البته این بهانه قابل پذیرش نیست و باید تامین شود.

امام جمعه دزفول در پایان گفت: باید از اتوبوس‌های دارای کولر در سطح شهر استفاده و ساعت حرکت اتوبوس‌ها برای جلوگیری از معطلی شهروندان و همچنین حضور حداکثری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اعلام شود، اگر وسیله باشد تعداد نمازگزاران جمعه ۲ برابر می‌شود که انتظار می‌رود اتوبوسرانی و نهاد امامت جمعه در این خصوص برنامه ریزی بهتری داشته باشند. /۹۴۵۴/

ارسال نظرات