۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۷۲۷۶۶۷

سرپرست جدید پردیس خواهران دانشگاه رضوی معارفه شد

سرپرست جدید پردیس خواهران دانشگاه رضوی معارفه شد
خراسان رضوی - دکتر پیروزفر به عنوان سرپرست پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی معارفه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، در جلسه ای با حضور سرپرست دانشگاه، معاونین و مشاورین و اعضای هیئت رئیسه، از زحمات خانم دکتر انسیه خزعلی، معاون زنان و خانواده رییس جمهور که مسولیت پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی را نیز بعهده داشت تقدیر و خانم دکتر سهیلا پیروزفر به عنوان سرپرست جدید پردیس خواهران به مدت یکسال منصوب شد.

در ابتدای جلسه حجت الاسلام محمد امامی، سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی از مرحوم دکتر طوبی کرمانی رییس نخست پردیس خواهران به نیکی یاد کرد و پس از آن از زحمات دکتر انسیه خزعلی که پس از وی مسولیت پردیس را بعهده گرفته بود تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن معرفی دکتر سهیلا پیروزفر به عنوان سرپرست جدید پردیس خواهران دانشگاه رضوی، تنظیم برنامه و امور آموزش بانوان را در راستای تحقق بخشی به رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های کلی نظام نسبت به رشته های مرتبط با بانوان و مورد نیاز استان و آستان قدس رضوی خواستار شد.

سرپرست دانشگاه علوم اسلامی رضوی یرامون برنامه ریزی و راهبرد پردیس خواهران بیان داشت: تنظیم و اجرای برنامه های آموزشی چه در قالب دوره های منظم دانشگاهی و چه دوره های کوتاه مدت هدفمند که ضمن ایجاد انگیزه برای مطالعات و پیشرفت های علمی بانوان، آنها را از برنامه های زندگی دور نکند، از اولویت های پردیس خواهران است.

وی توجه به ابعاد آموزشی در سطح بین الملل به ویژه در قالب فعالیت های مجازی برای بهره مندی بانوان جهان اسلام از سرچشمه معارف رضوی را یکی از انتظارات مهم از پردیس خواهران دانست.که باید در این مسیر قدم بردارند.

در ادامه دکتر مروارید به عنوان نماینده سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی در باب  فعالیت های مجموعه نهادهای علمی فرهنگی تحت مدیریت سازمان علمی فرهنگی سخن گفت و به اهمیت همسویی و همپوشانی و گسترش فعالیت های این مراکز، در راستای سیاست های آستان  قدس رضوی و تامین نیازهای آن اشاره کرد.

حجت الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه رضوی ضمن تبریک به دکتر پیروزفر و تقدیر از زحمات دکتر خزعلی به اهمیت فعالیت پردیس خواهران و آمادگی نسبت به همکاری در مسیر اجرای سیاست ها و برنامه ها تاکید کرد.

در پایان حکم سرپرستی پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی از سوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر امامی به دکتر سهیلا پیروزفر تقدیم شد./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات