۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۷۲۸۸۶۹
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

اهداف سه گانه امام خمینی از انقلاب اسلامی

اهداف سه گانه امام خمینی از انقلاب اسلامی
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی تشکیل حکومت اسلامی، بیداری مسلمانان جهان و بیداری عدالت طلبان جهان را از اهداف سه گانه امام خمینی از انقلاب اسلامی برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه کاشان با تبریک میلاد امام جواد(ع) گفت: در قرن ۲۱ که قرن نفاق است به نام حقوق بشر و با شعار زن، زندگی و آزادی بدترین جنایات را بر علیه بشریت و زن انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: اگر از یک طرف مسیح علینژاد از دختران ایرانی درخواست می‌کند حجاب خود را بردارند، از طرف دیگر یک خبرنگار آمریکایی به او پیام می‌دهد، من تو را نمی‌شناسم، اما به تو می‌گویم یا نمی‌دانی زن در آمریکا به چه مصیبتی گرفتار شده یا می‌دانی، اما قصد انتقام گیری از زنان ایران داری! در حالیکه یکصد هزار برده زن جنسی در انگلستان هستند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به اهداف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تشکیل حکومت اسلامی، بیداری مسلمانان جهان و بیداری عدالت طلبان جهان از اهداف سه گانه امام خمینی(ره) برای تشکیل حکومت دینی زمینه ساز ظهور است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در ادامه از تصویب دو رشته تخصصی تبلیغ و تفسیر سطح ۲ و ۳ برای حوزه علمیه کاشان خبر داد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات