۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۷۳۶۸۴۹

بیانیه دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم

بیانیه دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم
دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان، در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در استان خراسان رضوی، دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان، در پی اهانت صهیونیست‌ها به قرآن کریم، بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ الله بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْکَرِهَ الْکَافِرُونَ. (صف/ ۸)

دشمنان اسلام و مسلمین، همچون صدر اسلام، با جهل و نادانی خود، حریم حرمت دین می‌شکنند و با تعرض به ساحت مقدسات، مهر جاهلیت مدرن را بر پیشانی خود می‌کوبند، اقداماتی که نشان از رذالت باطنی و سیرت پلیدشان دارد.

اهانت‌های مذبوحانه دشمنان اسلام به قرآن کریم یک پرده از زنجیره ننگین مقابله با اسلام و نشانه شکست در سیاست‌های جنگاورانه علیه مسلمانان طی چهارده قرن گذشته است،اهانت هایی که دشمنان شیطانی اسلام می‌پندارند، می‌توانند به واسطه آن نور این آفتاب عالمتاب را خاموش کنند، غافل از اینکه به دست خود این نور را روشن و روشن تر به عالمیان معرفی می کنند.

همه حقیقت طلبان عالم بدانند، اهانت به قرآن کریم ،این مصحف شریف تنها توهین به اسلام و مسلمین نیست بلکه توهین به تمام ادیان و کتب آسمانی است، و وظیفه تمام پیروان ادیان الهی و آزادگان و آزاد اندیشان جهان است که در برابر این رفتار پست و اقدام جاهلانه، بی‌تفاوت نباشند و با محکومیت آن از عاملان اینگونه رفتارها اعلام برائت نمایند.

بدون تردید، تکرار اینگونه اهانت‌های نامعقول راه به جایی نخواهد برد بلکه بشریت را در پرتو این کتاب آسمانی به سوی تعالی بیش از پیش هدایت خواهد کرد.

دفتر خواهران حوزه علمیه خراسان، مراتب نفرت و انزجار خود را از این عمل شوم و شیطانی اعلام و آن را شدیدا محکوم می‌نماید و از تمام دستگاه های مسئول داخلی و نهادهای بین‌المللی می‌خواهد که با این‌گونه اقدامات به طور قاطع برخورد نمایند و عاملان آن را در دادگاهی مردمی محاکمه نمایند.

ارسال نظرات