۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۷۲۸۲۱۲

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان بزرگ در حمایت از سپاه پاسداران

بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان بزرگ در حمایت از سپاه پاسداران
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان بزرگ(رضوی،جنوبی، شمالی) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه حمایت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای خراسان بزرگ(رضوی،جنوبی، شمالی) از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه حمایت صادر کرد.

این مجمع اقدام از روی استیصال پارلمان اروپا (بانیان تاسیس داعش وحامیان تکفیر) در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (نابود کننده داعش) در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را به شدت محکوم کرد.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم. پارلمان اروپا که خود از بانیان وحامیان تروریسم و داعش هستند نام سپاه پاسدان انقلاب اسلامی؛ قهرمان و آزادیخواه ‌حامی آزادیخواهان و مظلومین و مستضعفین عالم و ضد تروریسم وتکفیر و نابودکننده تروریسم وتکفیر و داعش را
در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است قرار دادند!!!!!!

بار دیگر عناد و کینه‌ورزی پارلمان اروپا حامی استکبار و استبداد و استعمار و صهیونیزم علیه نظام اسلامی نمایان شد.

اقدام ددمنشانه پارلمان اروپا حامی عملی تروریسم که مدعی مبارزه با تروریسم است، علیه نهادی رسمی و ضدتروریسم، از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است.

مبارزه با گروه‌ها و گروهکهای تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک داعش در کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌درخشد که در این مسیر شهدای والامقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت را تقدیم کرده‌ است.

ملت‌های مسلمان و ستمدیده منطقه و آزادگان و مستضعفان جهان در سال‌های اخیر شاهد اقدامات ماندگار و آغاز جدی و تعیین کننده جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران قهرمان انقلاب اسلامی در مقابله با تروریسم وحشی داعش، بوده‌اند و بر نقش ایران در سرکوب تروریسم در منطقه واقف هستند.

بی شک پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و ریاکارانه پارلمان اروپا با عنوان( فهرست گروه‌های تروریستی) ناشی از استیصال و تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه آمریکا و صهیونیزم علیه جمهوری اسلامی و مقاومت اسلامی وامت اسلامی و مستضعفان عالم و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای خراسان بزرگ(رضوی،جنوبی، شمالی) ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی و نامتعارف و غیر دیپلماتیک پارلمان اروپا در پیشنهاد قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست خودساخته و بی اعتبار سازمان‌های تروریستی، اعلام می‌دارد که منسجم تر از گذشته، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و ملتهای مقاوم علیه تروریسم و استکبار، از امنیت و آرامش مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی و ثبات منطقه حراست و صیانت می‌نماید.

ومکروا و مکرالله والله خیرالماکرین

مجمع نمایندگان طلاب وفضلای خراسان بزرگ(رضوی،جنوبی، شمالی)

ارسال نظرات