۰۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۷۳۹۸۷
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

ایران با ولایت فقیه اهل باج دادن به بیگانگان نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: ایران با دارا بودن ولایت فقیه اهل باج دادن به بیگانگان نیست.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري،


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: بیگانگان همواره در تمام مراحل انقلاب دشمنی خود را به نظام نشان داده اند و مسامحه با آنان معنایی ندارد
.

وی ادامه داد: آمریکا با پیروزی انقلاب اسلامی دچار مرگ تدریجی شد و اکنون نیز مرده ای متحرک است که نمی تواند برای جهان اسلام تصمیم گیری نماید.

این خطیب جمعه همچنین با اشاره به محاکمه سران اغتشاشات روز عاشورا در ایران، بیان داشت: آنانی که دشمنی دیرینه با ایران و انقلاب داشته اند اکنون به دار مجازات آویخته شده اند و این دشمنی با بیگانگان برای ابد در وجود ما خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: برخی حوادث در شرایط مختلف زمانی درس های عجیبی برای ما به همراه خواهد داشت که باید با هوشیاری و یکپارچگی عمل نماییم.

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه سلایق مختلف در جامعه نمی تواند موجب اختلاف باشد، افزود: ما دارای مشترکات فراوانیدر ایران و در بین خود هستیم که می تواند ما را به اهداف بلند انقلاب و نظام و اعتلای اسلام برساند.

وی با اشاره به دیدار مردم مازندران با رهبری در ششم بهمن یادآور شد: در این دیدار بسیاری از مسائل و جریانات داخلی و خارجی بیان شد که باید با تامل فراوان آن را به گوش جان سپرده و عملی نماییم./950/پ202/ص

ارسال نظرات