۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۶:۵۵
کد خبر: ۷۴۰۱۸
امام جمعه زاهدان:

ایران، آرزو و تکیه گاه مظلومان و مستضعفان عالم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه زاهدان، گفت: بارزترین نتیجه انقلاب اسلامی جدا کردن و ترویج اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی است .
حجت الاسلام و المسلمين سليماني،‌امام جمعه زاهدان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان که در مصلی قدس ایراد شد، از دهه فجر به عنوان ثمره قدرت الهی در اتحاد قلبهای مردم ایران یاد کرد و اظهار داشت: برای حفظ و دفاع  از کشور در مقابل طمع بیگانگان شهیدان زیادی جان خود را نثار پاسداری از این سرزمین کردند
.

خطیب جمعه زاهدان، افزود: پیش از انقلاب، ایران به حدی به سیاستهای استعمارگران وابسته بود که کشورهای منطقه ایران را کشوری اسلامی قلمداد نمیکردند اما به برکت انقلاب اسلامی اکنون ایران، امید، آرزو و تکیه گاه مظلومان و مستضعفان عالم است .

وی، بیان داشت: در پرتو انقلاب اسلامی مردم ایران برای نخستین بار بر سرنوشت خود حاکم شدند و حکومت مردم سالاری دینی را به عنوان الگوی موفق تر از دموکراسی موجود در دنیا به جهانیان عرضه کردند .

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، همچنین گفت: در حال حاضر ما امروز شاهد مراجعه طلابی از نقاط مختلف جهان به خاطر تشنگی و شیفتگی آنان به اسلام و انقلاب اسلامی به ایران هستیم .

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: بارزترین نتیجه انقلاب اسلامی جدا کردن و ترویج اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی است .

امام جمعه زاهدان، خاطر نشان کرد: اسلام ناب محمدی، اسلامی است که در برابر دشمنان قرآن  اشداء و در برابر مؤمنان و مسلمانان با عطوفت برخورد می کند ./940/پ202/ص

 

ارسال نظرات