۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۷۴۴۲۷۲
نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد؛

لزوم تربیت عقلانی دانش آموزان

لزوم تربیت عقلانی دانش آموزان
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ظرفیت مدارس و انجمن اولیا و مربیان در مدارس ظرفیت عظیمی است که باید از آن حداکثر بهره برداری را داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی ظهر امروز در دیدار با اعضای مؤسسه ماه و هئیت دخترانه بنت الهدی، بر لزوم یادآوری کرامت نفس به مردم و همچنین تربیت عقلانی بچه‌ها تأکید کرد و یادآور شد: شهید مطهری در کتاب تعلیم و تربیت اسلامی به دوازده نوع تربیت اشاره کرده است که یکی از آن‌ها تربیت عقلانی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به ارتباط برنامه ریزی شده با دانش آموزان اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های من حضور روزانه در مدارس و شرکت در نماز‌های جماعت مدارس شهرستان کاشان است.

وی با بیان اینکه ظرفیت مدارس و انجمن اولیا و مربیان در مدارس ظرفیت عظیمی است که باید از این ظرفیت حداکثر بهره برداری را داشت، اظهار داشت: ظرفیت مدارس یک ظرفیت بزرگی است که شاید چنین ظرفیتی در مساجد و نماز جمعه نیز نباشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ارتباط با دانش آموزان را به صورت برنامه ریزی شده پیگیری کنید و علاوه بر آن ارتباط با خانواده‌ها و مادران را با جدیت دنبال کنید و به آن توجه ویژه داشته باشید./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات