۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۷۴۶۳۳۲
امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین:

بی تفاوتی درباره مسئله فلسطین خیانت در حق انسانیت و جهان اسلام است

بی تفاوتی درباره مسئله فلسطین خیانت در حق انسانیت و جهان اسلام است
کرمانشاه ـ ماموستا غلامی گفت: فلسطین پاره تن اسلام است به نوعی برای همه ما خط قرمز شناخته می‌شود، پس سکوت و بی‌تفاوتی در قبال این مسئله مهم جهان جهان اسلام خیانت در حق انسانیت و جهان اسلام محسوب می شود.

ماموستا ملاعادل غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه، عنوان داشت: کشورهای استعماری بعد از پایان جنگ جهانی دوم و برای اینکه جهان اسلام نتواند به اجماع و وحدت کامل و جامع برسد رژیم جعلی اسرائیل را در قلب جهان اسلام تاسیس کردند که این یک توطئه ننگین علیه مسلمین بود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت: از سال ۱۹۴۸ تاکنون شاهد تجاوزات و توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و حتی کل جهان اسلام هستیم تا جایی که بر اساس آمار تاکنون بیش از ۱۳۰ هزار فلسطینی توسط رژیم غاصب اسرائیل تا به امروز به شهادت رسیدند که این نشان دهنده چهره ضدانسانی و ضد بشری رژیم منحوس اسرائیل دارد.

وی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی یک ضربه کاری و ماندگار به پیکره رژیم صهیونیستی بود، ادامه داد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس با این عملیات دقیق و حساب شده یک ضربه کاری و حساب شده بر پیکره اسرائیل غاصب زدند به گونه‌ای که دستگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی که همواره مدعی قدرت اطلاعاتی خود بودند، غافلگیر شدند و به نوعی در این عملیات به خوبی چهره شکننده نظام جعلی اسرائیل بر همگان آشکار گردید.

امام جمعه اهل سنت شهرستان قصرشیرین گفت: امروز بعد از گذشت نزدیک به 50 روز از عملیات طوفان الاقصی شاهدیم که کشورهای اسلامی در قضیه تجاوزات نیروهای کودک کش اسرائیلی به غزه هیچ عکس‌العملی از خود نشان نداده‌اند و همین امر بر گستاخ شدن صهیونیست‌ها افزوده است و تنها در این میان تنها حامی ملت فلسطین، ایران اسلامی بوده و هست و دیگر کشورهای اسلامی باید ایران را در این بار برای خود الگو قرار دهند.

ماموستا غلامی خاطرنشان کرد: بی‌گمان اگر امروز جهان اسلام نتواند از غزه در مقابل صهیونیست‌ها دفاع کند و این بخش از سرزمین اسلامی به دست اسرائیلی‌ها اشغال شود بی‌گمان در آینده نزدیک این آفت و بلا به جان دیگر بلاد اسلامی خواهد افتاد.

این عالم برجسته اهل سنت گفت: فلسطین پاره تن اسلام است به نوعی برای همه ما خط قرمز شناخته می‌شود پس سکوت و بی‌تفاوتی در قبال این مسئله مهم جهان جهان اسلام خیانت در حق  انسانیت و جهان اسلام محسوب می شود./1400/

ارسال نظرات