۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۷۵۱۷۸۰
نمایشگاه مطبوعات؛

مردم با وجود تبلیغات سوء دشمن، حضوری پررنگ در انتخابات خواهند داشت/تقدیر از جوانان انقلابی خبرگزاری رسا

مردم با وجود تبلیغات سوء دشمن، حضوری پررنگ در انتخابات خواهند داشت/تقدیر از جوانان انقلابی خبرگزاری رسا
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه راه حل عبور از مشکلات حضور در پای صندوق های رأی است، گفت: حضور مردم با وجود تمام مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی لازم است.

آیت الله محمدی عراقی عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران ضمن آشنایی با روند فعالیت های این رسانه حوزوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا حضور جوانان با انگیزه و انقلابی در این خبرگزاری حوزوی را ارزشمند دانست و اظهار داشت: در جنگ ترکیبی دشمن رسانه نقش مهمی را ایفا می کند و در موجهه با هجمه های رسانه ای دشمن کار رسانه ای در فضای مجازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، ابراز کرد: این حضور پررنگ و دشمن برانداز مردمی نویدبخش مشارکت گسترده و قوی انتخابات مجلس و خبرگان رهبری است و به عقیده بنده برخلاف تبلیغات سوء دشمنان در فضای مجازی و حقیقی شاهد حضور پررنگ مردمی در پای صندوق های رأی خواهیم بود.

آیت الله محمدی عراقی با تاکید براینکه راه حل عبور از مشکلات حضور در پای صندوق های رأی است، گفت: مردم با وجود تمام مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی لازم است که در انتخابات شرکت کنند و نفس حضور مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی است.

ارسال نظرات