۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۷۵۱۹۴۲
نمایشگاه مطبوعات؛

تمرکز ما بر پیشگیری از وقوع جرم است/امنیت در فضای سایبر ماموریت اصلی ماست

تمرکز ما بر پیشگیری از وقوع جرم است/امنیت در فضای سایبر ماموریت اصلی ماست
سردار مجید با اشاره به لزوم برگزاری پرشور انتخابات در کشور و برخورد با فعالیت های مجرمانه علیه نامزدهای انتخاباتی، تمرکز پلیس فتا را پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد.

سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا ناجا کشور با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با اشاره به اهمیت انتخابات در فضای سایبر اظهار داشت: فعالیت در این فضا، جزء ماموریت های اصلی ما است و پلیس فتا در فضای مجازی، بحث امنیت را دنبال می کند.

وی افزود: اگر آگهی علیه نامزدهای انتخاباتی اعلام شد، پلیس فتا باید بر طبق قانون جدید، از این امر جلوگیری کرده و با اقدامات لازم دیگر، پاسخ نامزد انتخاباتی را ظرف 24 ساعت آینده اعلام و نامزدها پاسخ مربوطه را در رسانه های خود منتشر کنند.

رئیس پلیس فتا ناجا کشور بیان داشت: پلیس فتا تمرکز خود را بر پیشگیری از وقوع جرم ها قرار داده است و دادستان کل کشور 24 مصداق مجرمانه از تخلف های انتخاباتی در فضای سایبر را احصا کرده است که ما نیز در این راستا نشست های بسیاری با نامزدهای انتخاباتی برگزار کرده و اطلاع رسانی لازم را خدمت آنان ارائه دادیم.

وی ابراز کرد: امیدواریم با تمهیدات و برنامه هایی که در زمینه برگزاری انتخابات خوب، در نظر گرفته شده است، انتخاباتی پرشورو با شکوهی همانند دوره های قبل داشته باشیم.

سردار مجید در پایان تاکید کرد: پلیس فتا در مسئله الکترونیکی شدن رای ها و احراز هویت آنلاین، مسئولیتی ندارد و کلیت حراست از شعب اخذ رای با فراجا می باشد.

ارسال نظرات