۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۷۶۲۷۳۳

رهایی ۱۹ اسیر فلسطینی از بند رژیم صهیونیستی

رهایی ۱۹ اسیر فلسطینی از بند رژیم صهیونیستی
رژیم صهیونیستی پس از شکنجه‌های بسیار ۱۹ اسیر فلسطینی را که در غزه اسیر کرده بود، آزاد کرد.

امروز پنجشنبه، مقامات رژیم صهیونیستی ۱۹ فلسطینی را پس از دستگیری آنها در نوار غزه در جریان حملات زمینی به عنوان بخشی از جنگ جاری خود در این نوار از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ آزاد کردند.

براساس گزارس القدس العربی، شاهدان عینی درباره وضعیت اسرای آزاد شده گفتند: بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیرالبلح غزه، ۱۹ اسیر فلسطینی را که توسط اسرائیل از پایگاه نظامی کیسوفیم در شرق شهر آزاد شده بودند، پذیرش کرد. آنها از شرایط بد سلامتی رنج می‌برند.

اسرای آزاد شده اقدامات هولناک و روش‌های ظالمانه و مختلف شکنجه‌ای را که در زندان‌های اسرائیل در طول مدت بازداشت خود در معرض آن قرار می‌گرفتند، از جمله گرسنگی، ضرب و شتم و تحقیر را فاش کردند.

افراد آزاد شده تحت معاینات پزشکی در بیمارستان شهدای الاقصی قرار گرفتند و آثار شکنجه بر روی بدن آنها نمایان شد. طی ماه‌های گذشته، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی ده‌ها اسیر فلسطینی را در گروه‌های جداگانه آزاد کرد که وضعیت سلامتی اکثر آنها وخیم بود.

از زمان آغاز حملات زمینی رژیم صهیونیستی در غزه در ۲۷ اکتبر، ارتش اشغالگر هزاران فلسطینی از جمله زنان، کودکان و کارکنان بهداشتی و مدنی را دستگیر کرده است، در حالی که سرنوشت بسیاری از آنها مشخص نیست.

 سازمان‌های حقوق بشری و رسانه‌ها فاش کردند که اسرای فلسطینی مورد شکنجه و بی‌توجهی پزشکی قرار گرفتند که منجر به مرگ بسیاری از آنها در زندان‌های رژیم صهیونیستی شده است.

ارسال نظرات